افزایش ۸ درصدی مخاطبان تلویزیون در نوروز

جبلی با اشاره به بررسی نحوه مشارکت مردم در نحوه تولیدات رسانه ملی، گفت: مخاطبان تلویزیون در نوروز ۸ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، پیمان جبلی امروز ۸ فروردین در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران با اشاره به بررسی نحوه مشارکت مردم در نحوه تولیدات رسانه ملی، گفت: مخاطبان تلویزیون در نوروز ۸ درصد افزایش داشته است.

رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به تعیین شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب، گفت: جلسه کارشناسی در حوزه برنامه ریزی صدا و سیما و در راستای شعار سال تشکیل شد و شورای معاونان به طور مفصل برای راه های تحقق جهش تولید با مشارکت مردم بحث و بررسی کردند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های نوروزی صدا و سیما خاطرنشان کرد: براساس سند تحول رسانه ملی امسال و در ایام تعطیلات نوروزی ۲ تنوع قابل توجه شامل تنوع در تولیدات برنامه ها اعم از برنامه های سرگرمی و نوروزی و حضور میهمانان در برنامه ها داشتیم.

جبلی با بیان اینکه هزینه های برنامه ها به صورت معمول در قالب قرارداد کلی شبکه با تهیه کننده و حامی مالی است، تصریح کرد: جزئیات قرارداد ها در اختیار سازمان صدا و سیما نیست و با پرداخت های غیر معقول موافق نیستیم البته رویه های غلط که از دوره های قبل صدا و سیما رواج داشته به تدریج در دست اصلاح است.

کد خبر 1756312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha