دانش آموزان بسیجی کشتار زنان و کودکان غزه را محکوم کردند

دانش‌آموزان و دانشجویان بسیجی آذربایجان غربی قبل از ظهر امروز در راهپیمایی ضدصهیونیستی و آمریکایی، جنایات رژیم اشغالگرر اسرائیل در نوار غزه را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، دانش آموزان ارومیه ای با تجمع در میدان ایالت و با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و  مرگ بر اسراییل خشم و انزجار خود را نسبت به رژیم صهیونیستی کودک کش اسراییل نشان دادند.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی با یاد آوری این که اسرائیل یک غده سرطانی است و باید از صخنه روزگار محو شود، خواستار رسیدگی به جنایات سران اسرائیل و حامیان غربی آنان شدند.

زهرا ابراهیمی، دانش آموز ارومیه ای در حاشیه این مراسم به خبرنگار شبستان گفت: امروز اینجا آمدیم تا بگوییم که اسرائیل هیچ غلطی نیم تواند بکند و طبق فرمایشات آقا بزودی از صحنه روزگار نابود خواهد شد.

ابراهیمی ادامه داد: امام موسی صدر نیز در این مورد می فرماید اسرائیل شر مطلق است و سریع تر از هر لحظه قرار است نابود شود.

دانش آموزان بسیجی کشتار زنان و کودکان غزه را محکوم کردند

دانش آموزان بسیجی کشتار زنان و کودکان غزه را محکوم کردند

دانش آموزان بسیجی کشتار زنان و کودکان غزه را محکوم کردند

در ادامه این مراسم مرادی، دانش آموز بسیجی بیانیه ای را قرائت کرد.

و همچنین دانش آموزان بسیجی مدرسه سما سرودی را در راستای فلسطین و مردم مظلوم غزه خواندند.

دانش آموزان بسیجی کشتار زنان و کودکان غزه را محکوم کردند

بیانیه

{بسم الله الرحمن الرحیم}.

ما رژیم صهیونیستی را یک رژیم نامشروع و حرام زاده میدانیم...

رهبر انقلاب اسلامی ۱۳۹۲/۸/۱۲

رژیم جنایت کار اسرائیل خبیث که حتی برای ما یک شهر کوچک هم به نظر نمیرسد، در چنین ماه با شکوه و پر فضیلتی که تمام مسلمانان جهان از آن بهره می برند، دست به کار فجیحانه در نوار زیبای غره فلسطین همیشه سرفراز زده است.

از تمامی مسلمانان جهان از کشورهای عربی و غیر عربی خواستاریم به کمک خواهران و برادران مسلمان خود بشتابند که آنها زمان زیادی است به دستان یاری گر ما چشم دوخته اند.

از نهاد و سازمانهای مسئول بین المللی و حقوق بشری انتظار می رود در راستای انجام وظایف قانونی و انسانی خود با خروج خودشان از لاک سکوت و به استیفای حقوق ملت فلسطین و مجازات اشغالگران دست بگذارند. ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی این رژیم را از ادامه این اقدامات بازدارند.

ما دانش آموزان بسیجی استان آذربایجان غربی همیشه پای کار انقلابمان ضمن ادای احترام به روان پاک شهدای فلسطینی که خود را هم درد آنها دانسته و بر حق ذاتی و قانونی شان برای دفاع از خود در برابر وحشیگری ها و جنایات رژیم ملعون اسرائیل تاکید می کنیم.

همچنین بر ضرورت عزم و اقدام عاجل جهانی برای توقف اقدامات ضد بشری | این رژیم تاکید می کنیم و معتقدیم برقراری آرامش و . در فلسطین جر با نابودی اسراییل این امر ممکن نخواهد شد صلح پایدار

و در آخر سخنمان با مدعیان زن زندگی آزادی

ایا این حق زنان مظلوم فلسطین است؟

شما ها در کجای این صحنه قرار دارید؟ اینها را نمیبینید؟

و یا شاید میدانید که حمایت کننده آنها کیست و با چه وحشیهایی روبه رو هستید و با آنها هم فکر هستید؟

والسلام علیکم و رحمه الله و برکات

مجمع فاطمی سازمان بسیج دانش آموزی استان آذربایجان غربی

کد خبر 1756323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha