رژیم صهیونیستی در آخرین لحظات عمر خود به هر جنایتی دست می زند

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی گفت: رژیم صهیونیستی در آخرین لحظات عمر خود در چاه عمیق فرو افتاده و برای چند روز بقای بیش دست به هر جنایتی می زند.

نیر الهامی، مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، گفت: با ادامه دار بودن جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار زنان و کودکان مظلوم و بی دفاع فلسطین، همچنان غزه در آتش خشم و کینه دشمنان قسم خورده اسلام می سوزد.

وی افزود: امروز مردان، زنان و کودکان غزه تاوان ایستادگی و عدالتخواهی خود را پس می دهند و بدون داشتن هیچ پناهی، بر روی آوار خانه‌های خود ایستاده و نشان پیروزی بلند کرده‌اند.

الهامی ادامه داد: پیامبر اکرم(ص) : « کسی‌که در راه احقاق حق ستم‌دیده گامی بردارد خداوند قدم‌های او را در روزی‌که همه قدم‌ها می‌لرزد باثبات و استوار قرار می‌دهد» در حدیثی قدسی خداوند متعال نیز می‌فرمایند «سوگند به عزت و جلالم که من از ظالم در دنیا و آخرت انتقام می‌گیرم و نیز کسی‌که مظلومی را ببیند و قدرت یاری او را داشته باشد اما یاری‌اش نکند، او را کیفر خواهم کرد»؛ این حدیث قدسی و کلام پیامبر اکرم(ص) مسیر زندگی را برای ما مشخص می‌کند.

وی گفت: رژیم صهیونیستی در آخرین لحظات عمر خود در چاه عمیق فرو افتاده و برای چند روز بقای بیش دست به هر جنایتی می زند؛ غافل از اینکه وعده خداوند بر استقرار مستضعفین در روی زمین حق علیه باطل است و انشالله به زودی محقق خواهد شد.

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی افزود: ما زنان، دختران و خانواده‌های غیرتمند استان آذربایجان غربی همزمان با سراسر کشور انزجار خود را نسبت به اعمال وحشیانه حمله‌های رژیم صهیونسیتی ابراز نموده و برای پایان دادن به نفس های آخر این رژیم کودک کش هم قسم می‌شویم که تمام توان خود را به میدان آورده و روایتگر این اقتدار و حماسه باشیم تا مسیر تمدن‌سازی و ظهور را هموار نموده و نقش حیاتی خود را در این مسیر ایفا کنیم.

وی گفت: همچنین اعلام می‌داریم در هر برهه و زمان همچون هشت سال دفاع مقدس مطیع امر ولی فقیه زمان با کوچک‌ترین اشارتی از سوی معظم له آماده دفاع از ملت مظلوم فلسطین هستیم.

کد خبر 1756335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha