تبدیل خانه مصرفی به خانه مولد برای تحقق شعار سال

اختری با بیان اینکه باید از مصرف گرایی به سمت مولدسازی و تولید برویم، خاطرنشان کرد: با تبدیل خانه مصرفی به خانه مولد باتوجه به ظرفیت های بومی و زیستی می توانیم در تحقق شعار سال موفق عمل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، زینب اختری، چهارشنبه شب ۸ فروردین در حاشیه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و در چهارمین نشست تخصصی تبیین شعار سال، به تبیین نقش بانوان در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» پرداخت.

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور با اشاره به بیانات امامین انقلاب اسلامی درخصوص اهمیت جایگاه بانوان، گفت: از نگاه امامین انقلاب، بانوان پیشران هستند بنابراین در تدوین برنامه های توسعه ای به موضوع زنان توجه ویژه ای شده است.

وی با بیان اینکه رویکرد ما درخصوص تعامل میان زنان و مردان، رویکرد مکملی است، خاطرنشان کرد: با توجه به ویژگی های متفاوت، زنان و مردان در کنار هم موثر خواهند بود و معنا می یابند.

اختری افزود: رویکرد و نگاه مکملی زن و مرد را در حوزه های مختلف، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی مورد توجه قرار داده ایم.

مدیرکل امور زنان  خانواده وزارت کشور با بیان اینکه باید از مصرف گرایی به سمت مولدسازی و تولید برویم، خاطرنشان کرد: با تبدیل خانه مصرفی به خانه مولد باتوجه به ظرفیت های بومی و زیستی می توانیم در تحقق شعار سال موفق عمل کنیم.

کد خبر 1756362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha