اهمیت فرهنگ و هنر در ترویج ارزش‌های اسلامی

امام جمعه دورود بر اهمیت فرهنگ و هنر در ترویج ارزش‌های اسلامی و انقلابی در جامعه تاکید کرد و گفت: فرهنگ و تمدن اسلامی جز در پرتوی هنر فاخر، تثبیت نمی‌گردد و توسعه نخواهد یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام محمد قائدرحمت، شامگاه چهارشنبه در ضیافت اندیشه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان دورود، ضمن تشکر از ابتکار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برای برپایی این جلسه اظهارداشت: تداوم این جلسات باعث ارتقا سطح فرهنگی و هنری شهرستان و استان خواهد شد.

امام جمعه دورود بر توجه به هنر تاکید کرد و افزود: فرهنگ و تمدن اسلامی جز در پرتوی هنر فاخر، تثبیت نمی‌گردد و توسعه نخواهد یافت.

حجت‌الاسلام قائدرحمت با تاکید بر اهمیت فرهنگ و هنر در  ترویج ارزش‌های اسلامی و ایرانی و انقلابی در جامعه بر هم‌افزایی و هم‌گرایی بیشتر در راستای اعتلای فرهنگ ایرانی اسلامی تاکید کرد.

تاکید بر جهش در تولیدات فرهنگی و هنری از سوی هنرمندان

روح‌الله لک علی‌آبادی، نماینده منتخب دورود در مجلس دوازدهم در ادامه بر جهش در تولیدات فرهنگی و هنری هنرمندان تاکید و افزود: ما در این راه در کنار هنرمندان خواهیم بود.

نماینده منتخب دورود در مجلس دوازدهم افزود: هنر روح‌بخش و پیش‌رونده است و هنرمندان می‌توانند در این عرصه میدان‌داری کنند.

وی با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به نام "جهش تولید با مشارکت مردم" گفت: این جهش می‌تواند در تولیدات فرهنگی و هنری نیز اتفاق بیفتد و باید هنرمندان آن را رقم بزنند و ما نیز در این راه در کنار هنرمندان خواهیم بود.

لک آبادی به بازدید خود با همراهی مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه‌های عمومی استان از طرح کتابخانه درجه یک دورود اشاره کرد و اظهارکرد: امیدواریم با افتتاح این طرح در دولت سیزدهم پایگاه بزرگ فرهنگی برای مردم شریف شهرستان که مطالبه به حق مردم است، محقق شود.

کد خبر 1756368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha