تولید ماندگار با بهره‌مندی از شاخصه علم و صداقت محقق می‌شود

آیت الله ردایی با اشاره به اهمیت نقش مردم به ویژه فعالان عرصه کانون های فرهنگی هنری مساجد در جریان تولید گفت: تولید ماندگار با بهره مندی از شاخصه علم و صداقت محقق می شود.

آیت الله ردایی با حضور در ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز که پنجشنبه ۹ فروردین انجام شد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: تقویت و تحقق شعار سال با هم افزایی فعالان کانون های مساجد محقق می شود.

نماینده مردم البرز در مجلس خبرگان رهبری افزود: تحقق شعار سال نیازمند ۲ رکن اساسی است؛ ابتدا علمی کردن تولید است که به واسطه آن از لحاظ اعتبار داخلی و خارجی ارزشمند می شود.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه فعالان مسجدی در پیشبرد اهداف اقتصادی و فرهنگی افزود: دومین رکن تولید ماندگار عبارت است از صداقت در تولید یعنی پس از آنکه ما علم به تولید داشتیم و مولد شدیم باید بتوانیم اندوخته های علمی را عملا نشان دهیم یعنی اعتماد مردم را نسبت به مولود خود نشان دهیم.

وی تصریح کرد: علم باید با عمل خالصانه در تولید برای تحقق تولید ماندگار جریان پیدا کند که اگر سرعت نیز به این روند داده شد می توان شاهد تحولات موثر بود.

نماینده مردم البرز در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در اصل تولید از دیگر محورهای راهبردی حائز اهمیت است؛ چنانچه بخواهیم مردم را به عنوان مولد بخواهیم مشارکت دهیم باید موانع را برداشت و عوامل و سیر اداری را تسریع کنیم. 

آیت الله ردایی با اظهار امیدواری از اینکه فرمایشات رهبرمعظم انقلاب مورد توجه مردم قرار گیرد تصریح کرد: مشارکت در اصل تولید این است که مردم مشتری تمام عیار کالاهای تولیدی کشور شوند و این هم در صورتی محقق می شود که تولید عالمیانه و صادقانه باشد.

کد خبر 1756435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha