طرح نماز در مساجد تیران و کرون اجرا می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون گفت: طرح نماز همراه با برنامه های فرهنگی ویژه نوجوانان در کانون های مساجد این شهرستان اجرا می شود.

«علی معینی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان به طرح و برنامه های کانون های فرهنگی و هنری در ماه مبارک رمضان و نوروز اشاره کرد و اظهار داشت: طرح نماز با همکاری بنیاد فرهنگی المهدی اصفهان توسط بیش از ۱۰ کانون مساجد تیران و کرون در حال اجرا است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون با بیان اینکه این طرح از روزهای پایانی اسفندماه سال گذشته شروع شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، افزود: در قالب این طرح نوجوانان در نماز جماعت مساجد، برنامه های دعا و کلاس های آموزشی شرکت کرده و امتیاز می گیرند.

وی ادامه داد: افراد دارای بیشترین امتیاز از جوایز بهره خواهند شد و برنامه های فرهنگی و اردویی نیز با تصمیم مدیریت کانون برای آنان اجرا می شود.

معینی با بیان اینکه این طرح در فصل های مختلف سال اجرا می شود، اضافه کرد: بیش از ۲۰۰ نوجوان در طرح نماز عیدانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد شرکت کرده اند.

وی جزخوانی قرآن کریم و برگزاری محفل انس با قرآن عترت، مسابقه کتابخوانی، جشن روزه اولی ها و مسابقه قرآن را از دیگر برنامه های این ایام در کانون های مساجد اعلام کرد.

هزار نفر مخاطب برنامه قرآنی مساجد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون با بیان اینکه کاروان فرهنگی و قرآنی با حضور قاریان، روحانی و چهره های فرهنگی هر شب به یکی از مساجد این شهرستان سفر کرده و برنامه های فرهنگی را اجرا می کنند، اظهار داشت: این برنامه هر شب در یکی از مساجد اجرا شده و هزار نفر مخاطب آن بوده اند.

وی ادامه داد: اجرای طرح قرآنی مسطور را محور فعالیت این کاروان اعلام کرد و افزود: آیات کاربردی در زندگی توسط قاریان قرآن قرائت، تفسیر آن انجام و توصیه های زندگی بیان می شود.

کد خبر 1756465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha