محیط‌های غذاخوری در پارک‌های استان اصفهان جانمایی شده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جانشین ستاد تسهیلات سفر اصفهان گفت: محیط های مناسب غذاخوری در پارک های این استان برای مسافران جانمایی شده تا حرمت ماه مبارک رمضان حفظ شود.

«مهران زینلیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان به اقدامات صورت گرفته در حوزه گردشگری و تقارن آن ماه مبارک رمضان در استان اصفهان اشاره کرد و اظهار داشت: مناسب سازی مکان برای صرف ناهار و غذا مسافران در جهت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان در پارک ها و بوستان ها توسط شهرداری ها صورت گرفته است.

جانشین ستاد تسهیلات سفر استان اصفهان افزود: در شهر اصفهان ۳۰ نقطه در پارک ها برای این موضوع پیش بینی شده و در شهرستان ها و نقاط گردشگری نیز چنین اقدامی توسط شهرداری ها و ستاد تسهیلات سفر صورت گرفته و تا پایان نوروز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه مسافران در طول روز مصرف غذا دارند، تصریح کرد: این کار در روستوران های دارای سالن و یا مکان های مشخص باید صورت بگیرد تا حرمت روزه داران و این ماه حفظ شود.

زینلیان ادامه داد: توزیع غذا در روز توسط رستوران ها باید با حفظ شان و جایگاه ماه باشد و نباید حرمت شکنی صورت بگیرد.

وی به فعالیت مراکز تفریحی و تفرجگاه های طبیعی نیز اشاره کرد و گفت: فعالیت این مراکز نباید منجر به حرمت شکنی شود که در برخی از مناطق در ساعت بعد ازظهر فعال می شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: ساعات فعالیت مراکز تاریخی و گردشگری در شب های قدر با محدودیت هایی روبرو است که توسط اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اعلام خواهد شد.

وی به افزایش حجم سفر در استان اصفهان نیز اشاره کرد و گفت: در موج اول سفرها افزایش ۲ درصدی مسافر در این استان نسبت به سال گذشته رقم خورده و پیش بینی می شود با توجه به بازگشایی آب در رودخانه زاینده رود این رشد آماری بیشتر شود.

زینلیان همچنین به توزیع مسافر در سراسر استان اصفهان اشاره کرد و گفت: گردشگران تنها در اصفهان اقامت نداشته اند و در کل استان از ظرفیت های گردشگری و اقامتی استفاده کرده اند.

کد خبر 1756469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha