توسعه جمعیت هلال احمر سبب ارائه خدمات هر چه بهتر می‌شود

کولیوند گفت: توسعه هر چه بیشتر جمعیت هلال احمر سبب ارائه خدمات بهتر در جامعه می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، دکتر کولیوند،رئیس جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران، امروز در هشتمین جلسه ستاد ملی خدمات یکپارچه جمعیت هلال‌احمر در طرح نوروزی ۱۴۰۳ که به صورت دور سخنی با حضور سردار کریمی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی و فرماندار اراک و مدیرعامل و معاونین جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از شرکت کنندگان در این جلسه گفت: افزایش تعداد پایگاه‌های هلال‌احمر در جاده‌های استان مرکزی ضروری است و در صورت ساخت ساختمان پایگاه امداد جاده‌ای آمادگی تجهیز و بهره‌برداری از آن در جمعیت هلال‌احمر وجود دارد و از آن استقبال می‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: هرچقدر بتوانیم جمعیت هلال احمر را توسعه دهیم سطح ارائه خدماتش به مردم بالاتر می رود.

در ادامه این مراسم، امیر هادی، فرماندار اراک نیز در این مراسم ویژگی شاخص  جمعیت هلال احمر را مردم پایه بودن عنوان کرد و گفت: جوانگرایی ویژه جمعیت هلال‌احمر و نیروی جوانی موتور محرک این جمعیت است.  


وی افزود: مردم با دیدن جوانان و امدادگران هلال احمر در لباس مقدس هلال‌احمر  آرامش خاطر می‌یابند و احساس آرامش پیدا می کنند.

هادی اظهار داشت: تلاش ها و خدمات هلال احمر بر پایه یک تفکر اسلامی و انسانی است و همواره نقش محوری در برنامه های مختلف دارد.

این مقام مسئول به نقش تاثیرگذار هلال‌احمر در رساندن صدای مظلومیت مردم غزه به همگان اشاره کرد و ادامه داد: توجه به این مهم با نگاه بشردوستانه‌ای که هلال‌احمر دارد، بدون شک  جای تقدیر و تشکر دارد.

فرماندار اراک ادامه داد: از اینکه هلال احمر وظیفه امدادرسانی را صرفا در نجات فیزیکی انسان‌ها نمی‌داند و ما این امدادرسانی را در زمینه‌های مختلف دیگری از جمله ماموریت‌های اجتماعی، فرهنگی، کاهش آسیب‌های اجتماعی و غیره شاهد هستیم این یک نقطه قوت و جای سپاسگزاری و تشکر دارد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان اراک در یک کریدور مهم ارتباطی قرار دارد، گفت: تمام استان‌های نوار غربی کشور و حتی جنوب غربی کشور از راه‌های استان‌مرکزی استفاده می کنند و ما آمادگی داریم با هماهنگی و مشارکت جمعیت هلال احمر در تامین تجهیزات و صدور مجوز های لازم، در محور اراک به قم و در مسیر دسترسی تهران یک پایگاه امدادونجات جاده‌ای در محدوده قزل پارک ایجاد کنیم.  

فرماندار اراک همچنین اضافه کرد: در محور اراک به سمت غرب کشور در محدوده ی روستای رباط‌میل یا خانه میران هم می توانیم یک پایگاه امداد جاده‌ای را تاسیس کنیم.


این مقام مسئول ضمن تقدیر از تحویل پایگاه آهنگران به هلال احمر شهرستان اراک، گفت: برای ایجاد یک پایگاه کوهستانی برای شهرستان اراک اعلام آمادگی می‌کنیم و امیدواریم با حمایت هم استانی های عزیز این کار صورت بگیرد و ما یک ضریب آمادگی بالاتری را در سطح شهرستان و استان برای خدمت رسانی به مردم داشته باشیم.

فرماندار اراک در ادامه به نقش قابل تقدیر مدیر کل و اعضای جمعیت هلال احمر استان و شهرستان اراک برای خدمت به مردم در برهه‌های زمانی و مقاطع  مختلف اشاره کرد و گفت: امیدوارم همه بتوانیم خادمین شایسته‌ای برای مردم شریف ایران اسلامی و استان مرکزی باشیم.

کد خبر 1756489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha