ندبه زائران حسینی در فراغ امام زمان(عج)

زائران ایرانی در فراغ امام زمان، در خیمه گاه حسینی فرازهای دعای ندبه را زمزمه و أَعْلامُ الدِّینِ وَقَواعِدُ الْعِلْمِ را از خدای رحمان طلب کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، به همت بعثه مقام معظم رهبری در عراق نوای دلنشین دعای ندبه در خیمه گاه حسینی طنین انداز شد.

مراسم دعای ندبه در سوز و فراق حضرت صاحب الزمان (عج) با نوای حجت الاسلام محمد پور برگزار شد و زائران ایرانی فقدان پرچم‌های دین و پایه‌های دانش را  در خیمه گاه حسینی ناله کردند.

ندبه زائران حسینی در فراغ امام زمان(عج)

در این مراسم که با حضور پرشکوه زائران برگزار شد حجت الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی معارفی از دعای پر فیض ندبه را تفسیر و بیان کرد.

وی در تفسیر أَیْنَ مُعِزُّ الْأَوْلِیاءِ وَمُذِلُّ الْأَعْداءِ؟ اظهار داشت: ظهور امام زمان(عج) باعث عزّت‌بخشی دوستان خدا و خوارشدن دشمنان خدا خواهد بود.

ندبه زائران حسینی در فراغ امام زمان(عج)

وی در ادامه در مورد شرایط قبولی اعمال گفت: فرق است بین شرایط صحت عمل و شرایط قبولی عمل، آن عملی که موجب رشد و سعادت انسان است و مورد قبول حضرت قرار بگیرد عملی مورد قبول و توام با اخلاص است.

ندبه زائران حسینی در فراغ امام زمان(عج)

این استاد حوزه و دانشگاه  برخی از شرایط قبولی اعمال را برشمرد و خوش خلقی را  از آن جمله عنوان کرد.

بعثه مقام معظم رهبری در کربلا هر هفته جمعه ها بعد از اقامه نماز صبح در خیمه گاه حسینی با برگزاری دعای پرفیض ندبه پذیرای خیل عظیم زائران اباعبدالله الحسین (ع) می باشد .

کد خبر 1760557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha