گرانی و کمبود پوشاک اسلامی، مطالبه اصلی مردم در نمایشگاه ارومیه است

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان‌غربی گفت: گرانی پوشاک اسلامی، کمبود و عدم دسترسی آسان به این محصولات و عدم توجه به تنوع و زیبایی‌شناسی در تولیدات، از جمله مهم‌ترین مطالبات مردمی در این زمینه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، محسن رضایی، دبیر اجرایی سومین نمایشگاه عفاف و حجاب ارومیه در نشستی با عنوان «زیست عفیفانه» که با محوریت این نمایشگاه برگزار شد، اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی باید به موضوع عفاف و حجاب و حتی جوانی جمعیت ورود کنند.

وی با اشاره به نظرسنجی‌ها از دغدغه‌های مردم در حوزه عفاف و حجاب گفت: گرانی پوشاک اسلامی، کمبود و عدم دسترسی آسان به این محصولات و عدم توجه به تنوع و زیبایی‌شناسی در تولیدات، از جمله مهم‌ترین مطالبات مردمی در این زمینه است.

رضایی در ادامه، ضعف در حل مشکلات اقتصادی و گسترش نارضایتی اقتصادی، واردات و قاچاق گسترده پوشاک، عدم جلوگیری از تولید لباس‌های مغایر با هنجارهای دینی و عدم حمایت از واحدهای تولیدی داخلی محصولات حجاب را از دیگر مواردی برشمرد که مردم در نظرسنجی‌ها به آن اشاره کرده‌اند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به موضوع مهم حجاب در جامعه باید به جنبه و پیوست «فرهنگی» نمایشگاه عفاف و حجاب توجه ویژه شود.

رضایی افزود: باید عطش خرید محصولات پوشاک اسلامی همانند نمایشگاه کتاب تهران نیز در بین مردم ایجاد شده و در این رابطه باید بسترهای تبلیغات میدانی با ادبیات و ایده‌های جدید فراهم شود.

کد خبر 1762391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha