برگزاری اردوی راهیان پیشرفت دانشجویان از واحدهای تولیدی و صنعتی

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان گفت: اردو و برنامه راهیان پیشرفت دانش آموزان و دانشجویان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر، بسیج کارگران و کارخانجات برگزار شد.

فرامرز شجاعی، مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزای شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این برنامه با هماهنگی اداره آموزش و پرورش، اداره کار و صنعت، معدن و تجارت برای دانش آموزان مقطع دوم متوسطه برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در این بازدید دانشجویان و دانش آموزان از شهرک صنعتی شیروان، واحد صنعتی ارغوان، تولید صنایع فلزی، صنایع چوب گستر خاورمیانه و چاپخانه صنعتی بازدید و از نزدیک در جریان تولیدات واحدهای صنعتی شهرستان قرار گرفتند.

شجاعی عنوان کرد: برنامه راهیان پیشرفت با هدف آشنایی دانشجویان و دانش آموزان با زمینه های تولیدی و صنعتی استان پیش بینی شده بود.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان بیان کرد: در جریان بازدید، تولیدکنندگان و کارشناسان مربوطه، اطلاعات مورد نیاز در خصوص نحوه تولید و ارائه به بازار و سایر استان ها را به بازدید کنندگان ارائه نموده و به سوالات حضار در این خصوص پاسخ دادند.

شجاعی اضافه کرد: برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت در ایجاد انگیزه و تقویت حس خودباوری در بین دانش آموزان بسیار مؤثر است لذا در این برهه حساس که دشمنان انقلاب اسلامی دائماً می‌خواهند یأس و ناامیدی در دل جوانان و نوجوانان ایجاد کنند وظیفه همگانی است که دانش آموزان را با دستاوردهای صنعتی جمهوری اسلامی در این چهار دهه آشنا کرده و لازم است دانش آموزان و دانشجویان از نزدیک و بازدید میدانی ببینند که در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه صنعت کشور در چه جایگاهی قرار دارد.

کد خبر 1760536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha