«من عاشق نمازم»؛ طرح رمضانی کانون کمیل برای بچه‌های مسجد

بادرستانی از اجرای طرح «من عاشق نمازم» به همت کانون فرهنگی هنری کمیل در ماه میهمانی الهی خبر داد.

خلیل بادرستانی، مسئول کانون فرهنگی هنری کمیل، با اشاره به اینکه برنامه های مختلف فرهنگی آموزشی همزمان با بهار طبیعت و بهار قرآن در کانون کمیل برگزار می شود، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: این برنامه ها با حضور جوانان و نوجوانان و مدیریت خودشان برگزار می شود.

اجرای طرح《من عاشق نمازم》در ماه میهمانی الهی 


وی به اجرای طرح من نماز را دوست دارم اشاره کرد و افزود: این طرح با هدف حضور جوانان و نوجوانان در نماز جماعت و مشارکت و تشویق آنان به اقامه نماز برگزار می شود.

بادرستانی ادامه داد: در این طرح به نوجوانانی که در نماز های جماعت شرکت می کنند یک کارت داده می شود که هر کارت ۱۰ امتیاز محسوب می گردد در روز عید سعید فطر از افرادی که بیشترین امتیاز را داشته باشند تقدیر می گردد.

اجرای طرح《من عاشق نمازم》در ماه میهمانی الهی 

این مقام مسئول  به دیگر برنامه های کانون کمیل در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و بیان کرد: برگزاری کلاس های احکام، تجوید و روانخوانی قرآن برای نوجوانان و برگزاری مسابقات فوتسال بین نوجوانان از جمله این برنامه ها است.

مسئول کانون فرهنگی هنری کمیل، مسجد جامع بهادرستان ادامه داد: اجرای طرح ۳۰روز ۳۰نور ختم جمعی قرآن کریم به صورت روزانه و اطعام روزه داران با سفرهای افطاری به مشارکت بچه های کانون از دیگر برنامه های این ایام است.

اجرای طرح《من عاشق نمازم》در ماه میهمانی الهی 

بادرستانی توزیع ۲۵ بسته کمک معیشتی بین خانواده های کم برخوردار  را از دیگر برنامه های این ایام دانست و بیان کرد: این کار با هدف ترویج فرهنگ احسان و انفاق در بین اعضا برگزار می شود.

وی برگزاری مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام و اجرای طرح من عاشق نمازم بین نوجوانان با هدف  جذب نوجوانان  به مسجد و تشویق  جهت مشارکت در نماز جماعت را نیز از دیگر برنامه های این کانون دانست.

اجرای طرح《من عاشق نمازم》در ماه میهمانی الهی 

کد خبر 1756509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha