بقاع متبرکه همدان میزبان مراسم شب‌های قدر

حجت‌الاسلام حسینی گفت: مراسم احیای شب های پر فضیلت قدر در ۳۰ بقعه متبرکه همدان برگزار می شود.

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، در گفت‌وگو با  خبرنگار شبستان گفت: همزمان با شب های قدر بقاع متبرکه استان همدان نیز میزبان اقشار مختلف مردم برای مراسم احیای این شب های پر فضیلت است.

 معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه همدان از برگزاری مراسم احیای شب های قدر در ۳۰ بقعه متبرکه همدان خبر داد و افزود: مراسم شب های قدر شامل سخنرانی روحانیون، مناجات و دعا خوانی، و... است و در امام زادگان دارای ظرفیت این مراسم تا سحر ادامه دارد.

وی همچنین از برگزاری مراسم شب های قدر در حسینیه سید الشهدا در جوار گلزار مطهر شهدای باغ بهشت همدان خبر داد و تصریح کرد: برگزاری تفسیر قرآن با حضور مفسرین نیز از دیگر برنامه ها در شب های قدر است.

حسینی از برگزاری مراسم اطعام دهی به نیازمندان در راستای نیت واقفان در شب های قدر در شهرستان های ملایر، همدان و نهاوند خبر داد و گفت: همچنین همزمان با دوازدهم فروردین ماه طبق ماه های گذشته با اجرای طرح قرار دوازدهم ۳۰۰ بسته معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند استان توزیع می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری، ضیافت الهی در ۵۵ بقعه متبرکه همدان گفت: مراسم جزءخوانی قرآن کریم را نیز دربقاع شاخص استان داریم که با استقبال خوب مردم همراه بوده است.

کد خبر 1756539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha