احیاء تعاونی‌ها یکی از ارکان اصلی مشارکت مردم در رشد اقتصادی است

فرماندار شهرستان شیروان ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر، با بیان اینکه نیروی کار مهمترین سرمایه کشور است، گفت: احیاء تعاونی‌ها یکی از ارکان اصلی مشارکت مردم در رشد اقتصادی است.

دولت اسماعیل زاده، فرماندار شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، قشر کارگری را زحمتکش‌ترین قشر جامعه دانست و اظهارکرد: اولین شرط تولید و پیشرفت و توسعه یک جامعه، فعالیت کارگران است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی سال جاری را سال جهش تولید و مشارکت مردم نامگذاری کرده اند، عنوان کرد: همه اقشار مختلف به ویژه قشر کارگران باید برای تحقق شعار سال تلاش کنند.

اسماعیل زاده با اشاره به اینکه نیروی کار مهمترین سرمایه کشور است، خاطرنشان کرد: مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرمخاطب ترین گروه هدف شعار امسال به نام جهش تولید با مشارکت مردم است و برای رفع مشکلات کارگری شهرستان تلاش می‌کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان شیروان احیای تعاونی‌ها را به عنوان یکی از ارکان اصلی مشارکت مردم در رشد اقتصادی اعلام کرد و افزود: در نامگذاری سال جاری، به مقوله «مشارکت مردم» در جهش تولید توجه شده و تاکید بر این مهم، به منزله ایجاد فرصت برای رشد تعاونی‌هاست.

اسماعیل زاده اضافه کرد: برای تحقق شعار سال باید از توانمندی تک‌تک آحاد جامعه و به‌ویژه بخش تعاون، کار و رفاه اجتماعی استفاده کنیم.

در تقویم جمهوری اسلامی ایران، پنجم تا یازدهم اردیبهشت هر سال با عنوان «هفته کار و کارگر» نام‌گذاری شده است.

کد خبر 1760538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha