حرمت ماه رمضان و ایام شهادت حضرت علی (ع) حفظ شود

خطیب نماز جمعه خرم آباد گفت: مردم حرمت ماه رمضان و ایام شهادت حضرت علی (ع) را حفظ کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در جمع نمازگزاران در مصلی الغدیر خرم آباد اظهارداشت: انتظار می‌رود مردم حرمت ماه مبارک رمضان به ویژه سالروز شهادت امام علی(ع) در روز طبیعت را نگه دارند؛ روز حزن ائمه و امام زمان (عج)، روز حزن همه‌ی مردم است.  

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: امشب اولین شب قدر، شبی پرفضیلت و میانبری برای رسیدن به رستگاری است.

وی با بیان اینکه شب قدر از هزاران ماه فضیلتش بیشتر است، گفت: در این شب‌ها همدیگر را دعا کنید که شب اجابت دعا است.

 ۱۲فروردین تکمیل کننده ۲۲ بهمن است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در بخش دیگری از سخنانش به ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و عنوان کرد: این روز تکمیل کننده‌ روز ۲۲ بهمن است؛ روزی که استقلال و آزادی با تدبیر امام راحل (ره) به پشتوانه‌ی مردم به بار نشست.  

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه به دهم فروردین ماه، روز عروج آیت الله بروجردی (ره) اشاره کرد و گفت: این عالم ربانی و مرجع بزرگ شیعیان در دوران حیات خود، شاگردان زیادی تربیت کرد که اکنون از مجتهدان بزرگ مسلمانان هستند.

 خطیب نماز جمعه خرم آباد ادامه داد: حضرت آیت الله بروجردی (ره) همواره صریح و آشکار موضع خود را در برابر ظلم و رژیم پهلوی نشان می‌داد به طوری که در سرنگونی این رژیم نقشی بزرگ ایفا کرد.

وی در خصوص جنایات رژیم سفاک صهیونیستی گفت: در طول تاریخ حکومت‌های ظالم و جنایتکار زیادی وجود داشته است، اما منحوس‌تر و ظالم‌تر از رژیم اشغالگر اسرائیل نبوده اند؛ رژیمی که به کودکان مظلوم و معصوم هم رحم نمی‌کند و این چنین وحشیانه آنها را قتل و عام می‌کند.

 بی حجابی، بی قانونی است

 نماینده ولی فقیه در استان در ادامه سخنانش بی حجابی را بی قانونی عنوان کرد و اظهارداشت: باید با هر کسی که مرتکب این بی قانونی در ملا عام می‌شود قانونی برخورد شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به نقش زنان در نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: بانوان ما با حفظ ارزش خود در زمینه‌های مختلف موفق عمل کرده اند، اما دشمن می‌خواهد با حمله به جایگاه زنان و ترغیب آنها به هنجارشکنی به اهداف پلید خود برسند که باید هوشیار باشیم.

کد خبر 1756569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha