طرح ملی «مسطورا» با هدف ترویج گفتمان «زندگی با آیه‌ها» اجرا می‌شود

حجت الاسلام کریمی گفت:طرح ملی «مسطورا» با هدف ترویج گفتمان «زندگی با آیه‌ها» اجرا می‌شود تا انس جامعه با قرآن بیشتر از قبل شود.

حجت‌الاسلام ارسلان کریمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه  با اشاره به اجرای طرح ملی مسطورا در اسلام آباد غرب، گفت: طرح ملی مسطور یعنی سطر به سطر زندگی با آیه‌های قرآنی، به گونه‌ای که آیه‌های قرآن به گفتمان عمومی در جامعه تبدیل شود. محور این طرح آیاتی است که روی مسائل اعتقادی مردم تاکید داشته و در زندگی انسان دخیل است و با طرح کلی اندیشه‌های اسلامی مطابقت دارد.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلام‌آباد غرب افزود:طرح مسطورا به ما یاد می‌دهد که چگونه با آیات زندگی کنیم و همه باید دست به دست هم دهیم تا طرح مسطورا یا زندگی با آیه‌های قرآن را اطلاع‌رسانی کرده و به گوش همگان برسانیم.

وی خاطر نشان کرد: اجرای طرح «زندگی با آیه‌ها» در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری با هدف اقامه جهاد تبیین قرآنی، گفتمان‌سازی و تبدیل مفاهیم منتخب قرآنی به مسلمات فکری و رایج‌ترین افکار مشترک بین تمامی اقشار مردم از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده است.

حجت‌الاسلام کریمی اظهار کرد:  در ماه مبارک رمضان باید به جریان سازی تعالیم قرآنی در جامعه اهتمام ویژه داشت و با تبیین مفاهیم آیات برگزیده، ارائه پیام‌های اخلاقی به مردم، تحقق جهاد تبیین و ارائه دستاوردهای انقلاب، برنامه‌های پرمحتوا و تأثیرگذار اجرا کرد.

وی افزود:محفل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلام‌آباد غرب در مساجد شهرستان در حال برگزاری است 

کد خبر 1756580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha