اصلاح سیاست‌های ارزی و ثبات در بازار برای تحقق شعار سال لازم است

امام جمعه شهرستان رباط کریم گفت: یکی از الزامات تحقق شعار سال، اصلاح سیاست‌های ارزی و ثبات در بازار توسط دولت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: کلید حل مشکلات اقتصادی کشور از جمله تورم، اشتغال و ارزش پول ملی، رونق و جهش تولید است که بدون مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست، دولت بدون مشارکت و حضور مردم نمی‌تواند مشکلات اقتصادی را حل کند و رشد اقتصادی ایجاد نماید.

وی افزود:دولت و مجلس باید به جد از تولید کنندگان بخش خصوصی حمایت کنند، موانع را از سر راه بردارند، میدان را برای بخش خصوصی باز کنند، قوانین و مقررات دست و پاگیر را حذف و با قاچاق کالا مبارزه عملی و قاطعانه کند، از واردات بی‌رویه و کالاهایی که مشابه داخلی دارند جلوگیری کند، با مفاسد اقتصادی مبارزه کند و واحدهای تولیدی را از مالیات معاف نماید.

حجت الاسلام ترابی تصریح کرد:یکی از الزامات تحقق شعار سال، اصلاح سیاست‌های ارزی و ثبات در بازار توسط دولت است.

امام جمعه رباط‌کریم با اشاره به لیالی قدر اظهار داشت: تلاش کنیم در لیالی قدر در خلوت این لحظات به محاسبه نفس بپردازیم و شب قدر را قدر بدانیم و این فرصت استثنایی و فوق العاده ارزشمند را از دست ندهیم، مولا امیرالمومنین تا لحظه شهادت همچنان آماج شایعات و تهمت‌های بسیاری بود که منافقین و دشمنان بر او روا می‌داشتند، ستم‌هایی که از شماره گذشته تا جایی که به هنگام ضربت خوردن فریاد فزت برب الکعبه سر دادند.

وی یوم الله ۱۲ فروردین ماه را یک عید بزرگ دانست و عنوان کرد:۱۲ فروردین اولین تجربه مردم سالاری ملت ایران بود. مهمترین خواسته ملت ایران که در شعار محوری (استقلال آزادی، جمهوری اسلامی) تجلی پیدا کرده بود شکل‌گیری یک نظام سیاسی دینی مبتنی بر رأی مردم بود که امروز ۴۵ سال است از استقرار نظام مردم سالار جمهوری اسلامی می‌گذرد.

حجت الاسلام ترابی در پایان به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه اشاره داشت و بیان داشت:قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل شکست آشکار آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی است و می‌تواند فشارهای افکار عمومی جهانی علیه صهیونیست‌ها و آمریکا را افزایش دهد، آنچه مهم است اجرای قطعنامه شورای امنیت مبنی بر توقف جنگ در غزه و رفع محاصره مردم و بازگشایی گذرگاه رَفَح است.

کد خبر 1756581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha