میزبانی شهرستان بهارستان از شهید گمنام در شب‌های قدر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان بهارستان گفت:شهر بهارستان در شب‌های قدر میزبان شهید گمنام دوران دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، سرهنگ پاسدار صمد سلطانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان بهارستان عصر امروز جمعه(۱۰فروردین ماه) در جمع خبرنگاران در خصوص حضور شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در جمع مردم مومن و انقلابی شور و عاشورایی در شب های قدر اظهار کرد: مردم مومن و ولایت‌مدار مفتخرند از شب هجدهم ماه مبارک رمضان به مدت ۵ شب میزبان شهید گمنام از دوران دفاع مقدس در برنامه‌ها و مراسم احیاء شب‌های قدر در مساجد و اماکن مذهبی باشند.
 وی گفت: حضور با برکت این شهدا بر معنویت مراسم خواهد افزود و باعث معطر شدن فضای مراسم به عطر ایثار و شهادت خواهد شد.
سرهنگ سلطانی افزود: مردم شهرستان بهارستان که در دفاع از اسلام و انقلاب و ولایت به ویژه در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس حضور حداکثری و مؤثر داشتند قدردان شهدا بوده و خواهند بود، و در این برهه کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشتند.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) بهارستان بیان کرد: حضور شهید گمنام دوران دفاع مقدس در مراسم و برنامه شب های قدر با برنامه از پیش هماهنگ شده صورت می‌گیرد.
 سرهنگ پاسدار صمد سلطانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان بهارستان در پایان یادآور شد: هدف از حضور شهید گمنام در این برنامه ها تجدید میثاق با شهدا و آرمان‌های شهدا هست که حضورش در مراسم ها حال و هوای معنوی به حاضر در مراسم ها می‌بخشد.

کد خبر 1756617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha