مسطورا؛ فرصت زندگی با آیه ها

پویش ملی «زندگی با آیه ها» در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم اجرا می شود.

سیدحمید هاشمی در حاشیه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: غرفه «زندگی با آیه ها» به عنوان یکی از ماموریت های سازمان تبلیغات اسلامی برای اجرای پویش ملی «زندگی با آیه ها» در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم حضور یافته است.

مسئول غرفه «زندگی با آیه ها» افزود: در این غرفه براساس طرح اصلی پویش زندگی با آیه ها که ارائه ۷ آیه محوری قرآن کریم می باشد؛ تمام بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن را براساس برنامه هایی که طراحی شده، تشویق می کنیم که یکی از این ۷ آیه محوری را بخوانند، مفهومش را درک کرده و این آیه را حفظ کنند و در نهایت یک جایزه ویژه دریافت کنند.

وی با اشاره به اهداف اجرای پویش «زندگی با آیه ها» خاطرنشان کرد: نام دیگر پویش زندگی با آیه ها، مسطورا می باشد به این معنی که قرآن را سطر به سطر بخوانیم و سعی کنیم نسبت به آن یک سطر قرآن، فهم عمیق تر پیدا کنیم و در زندگی به کار ببریم.

هاشمی یادآور شد: جایزه های نفیس مانند کمک هزینه حج عمره، کربلای معلی، مشهد مقدس و جوایز نفیس دیگری به شرکت کنندگان در پویش آیه های زندگی اهدا می شود که در مجموع روزانه ۳۱۳ هدیه نفیس به شرکت کنندگان اهدا می کنیم.

وی افزود: در قالب این طرح و در طول برگزاری سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، همه مخاطبین نمایشگاه قرآن با مواجه با آیات قرآن، یک گام به سمت معارف قرآنی حرکت کنند و در این راستا در دو بخش کودکان و بزرگسالان ویژه برنامه های قرآنی ارائه می کنیم.

هاشمی ادامه داد: علاقه مندان به شرکت در پویش آیه های زندگی می توانند عدد ۱ را به شماره ۵۹۰۰۰۵۱۲۱ در این پویش شرکت کنند.

وی افزود: آیه ۸ سوره زلزال با محوریت معاد و مقصد، آیه ۴۱ سوره عنکبوت با محوریت ولایت و هم جبهگی، آیه ۳۶ سوره نحل با محوریت نبوت و قیام، آیه ۱۶۳ سوره انعام با محوریت توحید و جهت حرکت از جمله آیات محوری پویش ملی «آیه های زندگی» است.

کد خبر 1756662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha