مرگ عامل هتک حرمت به قرآن؛ واقعیت یا «دروغ آوریل»

خبر کشف جسد «سلوان مومیکا» پناهجوی عراقی و عامل هتک حرمت به قرآن کریم در منزلش در نروژ در شبکه‌های ارتباط اجتماعی منتشر شده است، اما هنوز هیچ منبع رسمی از نروژ این مسئله را تایید نکرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روسیاالیوم، شبکه‌های ارتباط اجتماعی روز دوشنبه و سه شنبه خبری مبنی بر کشف جسد پناهجوی عراقی و عامل هتک حرمت به قرآن کریم «سلوان مومیکا» در منزلش در نروز منتشر کردند.

فعالان شبکه‌های اجتماعی و تعدادی از پایگاه‌های خبری گزارش داد: پلیس نروژ جسد یک عراقی که عامل قرآن سوزی بود، در آپارتمانش کشف کردند.

اما این خبر را هیچ منبع رسمی تاکنون تایید نکرده است و برخی نیز معتقدند که این مسئله می تواند «دروغ آوریل» باشد.

روزنامه نروژی «Document.no» که یک روزنامه راست افراطی ضد مهاجرت نروژی است و توسط دانشگاهیان به عنوان وب سایت ضد مسلمانان معرفی شده است) گزارش داد: واحد مهاجرت پلیس از پیدا شدن جسد سلوان مومیکا در نروژ اطلاعی نداشت. به همین دلیل شایعات منتشر شده در سطح بین المللی رد شده است.

ازهار الجومایلی، فعال شبکه‌های اجتماعی در پلتفرم خود نوشت: تاکنون خبر مرگ سلوان، عامل قرآن سوزی در روزنامه‌های رسمی نروز یا سایر رسانه‌ها وجود ندارد، تنها این خبر درباره مرگ یک زن در اوسلو وجود دارد و خبری به جز آن وجود ندارد. ما اطلاع داشتیم که سلوان توسط اداره مهاجرت بازداشت شده بود و قرار بود به سوئد بازگردد.

کد خبر 1757143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha