پویش «دلنامه» در همدردی با مادران و کودکان غزه اجرا می‌شود

پویش «دلنامه» با موضوع همدردی با کودکان غزه، ایثار مادران مقاومت، جانفشانی سرداران شهید و زنده بودن آرمان فلسطین به همت رادیو ایران اجرا می‌شود.

به  گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان،  رادیو ایران به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس و با هدف همدردی مردم مسلمان ایران با کودکان و مادران غزه پویش «دلنامه» را برگزار می کند.

«مهدی آذرمکان»، مدیر رادیو ایران درباره موضوع پویش «دلنامه» در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبستان بیان کرد: در آستانه روز جهانی قدس و با هدف همدردی مردم مسلمان ایران با کودکان و مادران غزه پویش «دلنامه» با موضوع ارسال نامه های صوتی مخاطبان رادیو ایران در محورهای موضوعی همدردی با کودکان غزه،ایثار مادران مقاومت، جانفشانی سرداران شهید و زنده بودن آرمان فلسطین) برگزار می شود.

وی افزود: مخاطبان عزیز رادیو ایران می توانند احساس خود را از آلام مردم و علی الخصوص کودکان و مادران غزه و همچنین نظرات خود را پیرامون رشادت های سرداران شهید جبهه مقاومت و اجماع افکار عمومی جهان درباره جنایات صهیونیست ها و حقانیت آرمان فلسطین برای ما ارسال کنند؛هر کودک یا مادر ایرانی می تواند دلگویه های صوتی خود را به شماره ۰۹۹۰۴۰۵۵۵۹۰ در فضای مجازی رادیو ایران ارسال نماید.

آذرمکان تصریح کرد: نامه های صوتی منتخب از رادیو ایران پخش و به برترین دلگویه ها نیز هدایایی اعطاء می شود.

پایان پیام/

کد خبر 1757440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha