ارائه خدمت هلال احمر خراسان جنوبی به ۲۷۰۰ نفر از راهپیمایان روز قدس

کاوسی از ارائه خدمت جمعیت هلال احمر خراسا جنوبی به ۲ هزار و ۷۴۵ نفر از راهپیمایان روز قدس در سراسر استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمدعلی کاوسی امروز جمعه (۱۷ فروردین) در جمع خبرنگاران با اشاره به تمهیدات جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: بیش از ۳۵۰ نفر از امدادگران و اعضای جوان داوطلب برای پوشش عملیاتی، ارائه خدمات بشردوستانه، پایش سلامت و جمع آوری کمک های مردمی به غزه در راهپیمایی روز قدس همکاری کردند.

وی با اشاره به فعالیت ۷۰ تیم عملیاتی هلال احمر در سطح استان در روز قدس افزود: ۳۳ دستگاه خودرو شامل آمبولانس، موتورلانس، خودروی نجات و یک فروند بالگرد هلال‌احمر نیز در این روز بکارگرفته شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تمامی خانه‌های هلال واقع در روستاها نیز در کنار راهپیمایان حضور داشته و به ارائه خدمات پرداختند.

کاوسی با اشاره به خدمات اعضای جوان و داوطلب در این روز، گفت: برپایی ایستگاه سلامت و کنترل فشار خون و قند خون، ایجاد فضای دوستدار کودک و فراهم کردن محیطی شاد برای کودکان و همچنین توزیع بادکنک و برپایی پایگاه جمع آوری کمک های مردمی برای مردم مظلوم غزه از جمله خدمات بشردوستانه در این روز بوده است.

وی همچنین از آشنایی و دعوت از مردم برای پیوستن به پویش ما هدف نیستیم جمعیت هلال احمر خبر داد و گفت: این پویش به حمایت از نیروهای امدادی در برابر حمله رژیم صهیونیستی در غزه اشاره دارد.


 

کد خبر 1757515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha