توزیع ۵۸ بسته معیشتی توسط موسسه قرآنی بیت الزهرا(س) آران و بیدگل به نیازمندان

مسئول هماهنگی خانواده های نیازمند مؤسسه قرآن و عترت بیت الزهرا(س) آران و بیدگل از تهیه ۵۸ بسته معیشتی به ارزش ۵۵۰ میلیون ریال، از سوی این مرکز و توزیع در بین نیازمندان خبر داد.

«فاطمه صباری فرد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان ، پویش کمک مومنانه توسط موسسه قرآن و عترت بیت الزهرا(س) آران و بیدگل اجرا شد.

مسؤول هماهنگی کمک به خانواده های نیازمند مؤسسه قرآن و عترت بیت الزهرا(س) آران و بیدگل افزود: در قالب این طرح، ۵۸ بسته معیشتی به همت اعضای مؤسسه و خیران قرآنی تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

صباری فرد افزود: این بسته های غذایی و معیشتی شامل برنج، ماکارونی، روغن، رب گوجه فرنگی، روغن ، سویا، پنیر، کنسرو و حبوبات جمعا به ارزش ۵۵۰ میلیون ریال تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

این فعال قرآنی بیان داشت: همچنین ۱۰ کمک هزینه نقدی جمعا به ارزش ۵۰ میلیون ریال به دختران و خانواده های نیازمند آران و بیدگلی اهدا شد.

وی افزود: موسسه قرآن و عترت بیت الزهرا(س) با وجود پروژه بازسازی ساختمان این مرکز قرآنی، رسیدگی به خانواده های نیازمند را هم یکی از برنامه های خود می داند و در مناسبت های مختلف  تهیه بسته های مختلف و توزیع در بین نیازمندان را در برنامه خود دارد.

مؤسسه قرآن و عترت جامعه بیت الزهرا (س) آران و بیدگل یکی از مؤسسات قرآنی فعال دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در طول سال برنامه ‌های متنوع قرآنی، فرهنگی، اجتماعی و خیریه را اجرا می‌کند.

کد خبر 1757940

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فاطمه IR ۰۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    0 0
    می خواستم دراین پیام از مسئولین این مرکز تشکر ویژه کرده باشم تا خستگی از جسمشان کم کنم اگرچه بااین پیام ذره آیی خلل درکارشان ایجاد نمیشه ولی جای تقدیرداره
  • عاطفه IR ۰۴:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    0 0
    واقعا خسته نباشید کاش به صورت عمومی مسئولین از زحمات خیرخواهانه و بدون توقع شما در جامعه آران وبیدگل تشکر می کردند دست مریزاد
  • علی IR ۰۴:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    0 0
    گاهی تلنگری وتماسی و برخوردی انسان را متوجه حقیقتی ناب می کند من با دیدن جمع آوری کمک این خواهران توزیع آن راغب شدم به کمک وتشکر می کنم ازاین همه گذشت خودانها و خانواده های آنها واقعا نظر عنایت ائمه به آنهاست که دراین راه قدم گذاشتند خسته نباشید