لزوم استمرار طرح «نور» به همت فراجا در کشور

حجت الاسلام موحدی آزاد گفت: طرح نور یک یک اقدام مقدم و موثری است و استمرار این طرح نقشه دشمن را خنثی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمدکاظم موحدی آزاد امروز (۱ اردیبهشت) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: خراسان جنوبی یک استان عالم پرور است و از جهات علمی و معنوی برخوردار است.

دادستان کل کشور به سند تحول و تعالی قضایی اشاره کرد و افزود: سه سال پیش مقام معظم رهبری تاکید کردند که این سند مورد توجه قرار گیرد و طی سال های گذشته این سند ارتقا پیدا کرده است و چند روز قبل ریاست قوه قضائیه این سند را ابلاغ کردند.

وی در ادامه بیان کرد: این سند دارای رویکردهای مهمی است و اولین رویکرد بحث عزت مندی و استقلال قضات است و بهره برداری از حداکثر ظرفیت ها و مشارکت های مردمی دومین رویکرد مهم این سند محسوب می شود.

حجت الاسلام موحدی آزاد به دیگر رویکردهای سند تحول و تعالی قضایی اشاره کرد و گفت: تسهیل ارائه خدمات به مردم و حذف ساختارهای فسادزا و هوشمندسازی ارائه خدمات از دیگر رویکردهای مهم این سند است.

دادستان کل کشور با بیان اینکه بخش مهمی از این رویکردها نیاز به وضع قانون دارد، افزود: یک تیمی جهت رصد پیوسته سازمان ها تشکیل شده است و دادستانی کل در این راستا ۳۴ ماموریت بر عهده دارد.

وی به موضوع ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی و کشف حجاب اشاره کرد و گفت: طی هفته گذشته به همت فراجا طرحی با عنوان طرح «نور» در کشور اجرایی شده است و خوشبختانه در برخی از مراکز وضعیت بهتر شده است و این اقدام یک اقدام مقدم و موثری است.

حجت الاسلام موحدی آزاد ادامه داد: دادستانی از اقدام قانونی فراجا حمایت می کند و این اقدام باید مستمر باشد و نباید مقطعی انجام شود و با برنامه ریزی های صورت گرفته ادامه پیدا خواهد کرد و باید از طریق احسان با این اشخاصی که مورد فریب دشمن قرار گرفته اند برخورد کنیم.

دادستان کل کشور در پایان بیان کرد: بیشتر این افراد با یک تذکر بازگشته اند و با تنبه و تعهد مرخص شده اند و همکاری خوبی با فراجا و دادستانی داشته اند و استمرار این طرح نقشه دشمن را خنثی خواهد کرد.

کد خبر 1758967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha