حمایت قاطع مدیر حوزه علمیه استان تهران از طرح عفاف و حجاب

مدیر حوزه علمیه استان تهران گفت: آنچه رهبر معظم انقلاب در صحبت های اخیر خود بر آن تاکید داشتند تاکید بر خواست عموم مردم و خانواده های شهدا است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق، مدیر حوزه علمیه استان تهران ضمن اعلان حمایت کامل حوزویان استان تهران از طرح عفاف و حجاب و تشکر از فراجا در اجرای قانون الهی حجاب و عفاف در جامعه اسلامی ابراز داشت: امروز بر همه آحاد جامعه روشن و واضح است که پروژه کم رنگ نمودن ارزش ها و معنویت در جامعه از طرح های کثیف دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب  و ایران قوی است که از مسیر ترویج بی حیایی، بی عفتی، بی حجابی و بی غیرتی  در جامعه در صدد انجام آن هستند .

 وی ابراز داشت: آنچه که رهبر معظم انقلاب در صحبت های اخیر خود بر آن تاکید داشتند در واقع تاکید بر خواست عموم مردم عزیز و به ویژه خانواده های محترم شهدا است که متاسفانه مورد غفلت و کم کاری و ترک فعل قرار گرفته بود .

مدیر حوزه علمیه تهران اضافه نمود: حوزویان استان تهران در کنار همه مردم و به ویژه آمران به معروف و ناهیان از منکر، تمام قد آماده کمک به مدافعان امنیت در فراجا که امروز در صف مقدم مقابله با هنجارشکنان و  توطئه های دشمنان هستند ، می باشند و علاوه بر آنکه تذکر لسانی را وظیفه عمومی و همگانی خود می دانند، آماده تشکیل جلسات مشاوره و جهاد تبیین در حوزه مبانی فرهنگ حجاب و عفاف و توطئه های دشمن در این مقوله مهم و ارزشمند بویژه برای جوانان هستند.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق ضمن تاکید بر دوری از هرگونه اختلاف و دودستگی در جامعه از همه دولتمردان ،کارمندان محترم ، معلمان و فرهنگیان ، دانشگاهیان، بسیجیان، کسبه و عموم مردم عزیز خواست با هماهنگی ، همکاری و پشتیبانی و کمک به فراجا ، در دفاع از فرهنگ حجاب و عفاف سهیم بوده و نقش آفرینی کنند.

مدیر حوزه علمیه تهران در پایان اضافه نمود: رمز موفقیت و به نتیجه رسیدن این مساله مهم که از مصادیق جهاد کبیر است، استقامت و صبر و تلاش همه جانبه همه دلسوزان نظام و انقلاب و ایران عزیز است که مطمئنا با تلاش همگانی به نتیجه خواهد رسید.
 

کد خبر 1759058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha