مساجد خوانسار پاتوق نوجوانان در نوروز و رمضان بود

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوانسار گفت: مساجد شهرستان خوانسار پاتوق نوجوانان، جوانان و خانواده ها در نوروز و ما مبارک رمضان بود.

«مهدی حاجی شریفی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به فعالیت های حدود ۵۰ کانون فرهنگی  و هنری در مساجد خوانسار اظهار داشت: تنوع برنامه های کانون های مساجد زمینه جذب افراد به مسجد را فراهم می کنند که بعضی از این مراکز توانسته اند به خوبی در این راستا فعالیت کنند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوانسار افزود: بزرگداشت مناسبت ها، فعالیت های فرهنگی و هنری، آموزش و توانمندسازی، مهارت افزایی و گسترش معارف اسلامی در برنامه های کانون های فرهنگی و هنری قرار گرفته و بخشی از جمعیت این برنامه ها، نسل جدید هستند.

وی با بیان اینکه باید برای حضور جوانان و نوجوانان به مسجد برنامه ریزی و اقدام اساسی صورت بگیرد، تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان و نوروز نوجوانان و کودکان همراه با خانواده ها مخاطب بسیاری از این برنامه های مساجد بودند و باتوقی برای مردم شده بود.

حاجی شریفی اضافه کرد: کانون های فرهنگی و هنری محور بسیاری از برنامه ها در ماه مبارک رمضان و نوروز بودند که همین اقدامات تاثیر مناسبی بر ایجاد حال و هوای دیگر در مسجد و محله ها داشت.

وی با بیان اینکه همزمان با عید فطر از نوجوانان فعال مسجدی تجلیل شد، خاطرنشان کرد: این برنامه توسط کانون های فرهنگی و هنری مساجد اجرا شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوانسار ادامه داد: در ماه مبارک رمضان کلاس های آموزشی برای نوجوانان برگزار و این قشر در برنامه های مسجد نیز همکاری داشتند.

کد خبر 1759187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha