نسخه صوتی کتاب «داستان‌های مثنوی» منتشر شد

نسخه صوتی کتاب «داستان‌های مثنوی» با صدا و روایت هنرپیشه نام آشنای یونانی «پانایوتیس بویوریس» بازیگر سینما و تلویزیون یونان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در یونان و انتشارات تاکسیدفتیس و سامانه صدای کتاب (bookvoice) نسخه صوتی کتاب داستان‌های مثنوی در یونان منتشر شد.

انتشار نسخه صوتی کتاب داستان‌های مثنوی از مجموعه «داستان‌های خوب برای بچه‌های خوب» اثر مرحوم مهدی آذر یزدی با صدای گرم و گیرای پانایوتیس بویوریس بازیگر نام آشنای یونانی، دریچه‌ای نو به سوی حکایت‌های شیرین و پرمغز مثنوی معنوی برای کودکان و نوجوانان این کشور گشوده است.

این کتاب، نسخه صوتی کتاب داستان‌های مثنوی است که در آذرماه ۱۴۰۲ توسط انتشارات تاکسیدفتیس به زبان یونانی منتشر و در شبکه توزیع قرار گرفت.

این اثر که جلد چهارم از قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب به شمار می‌رود، شامل ۲۴ داستان مجزا و برگرفته از حکایت‌های آموزنده و پندآموز مثنوی معنوی است. بازنویسی این داستان‌ها برای گروه سنی کودک و نوجوان، ضمن حفظ مفاهیم عمیق و ارزشمند مثنوی، زبانی ساده و قابل فهم برای مخاطبان این رده سنی فراهم آورده است.

نسخه صوتی کتاب مذکور، با صدا و روایت هنرپیشه نام آشنای یونانی «پانایوتیس بویوریس» بازیگر سینما و تلویزیون یونان و از بازیگران خارجی سریال سلمان فارسی در سامانه شناخته شده کتاب‌های گویا در یونان منتشر و از اواسط فروردین ۱۴۰۳ در دسترس مخاطبان قرار دارد.

نسخه صوتی این کتاب در سه ساعت و ۴۲ دقیقه تهیه و در استودیوی حرفه‌ای ضبط و تدوین شده است و علاقه‌مندان به فرهنگ و ادبیات ایران و کودکان و نوجوانان یونانی می‌توانند نسخه صوتی داستان‌های مثنوی را بارگیری کرده و به این گنجینه ارزشمند ادبی دسترسی پیدا کنند و سفری لذت‌بخش به دنیای شیرین حکایت‌های ایرانی داشته باشند.

لازم به ذکر است، سامانه صدای کتاب (bookvoice) به عنوان معتبرترین مرجع کتاب‌های صوتی در یونان، با همکاری هنرمندان برجسته این کشور، همواره در تلاش است تا تجربه‌ای شنیدنی و لذت‌بخش را برای مخاطبان خود رقم زند. این سامانه دارای یک سایت رسمی و برنامه‌های کاربردی برای سیستم عامل اندروید و iOS است. در حال حاضر، ۳۱ انتشارات معتبر و فعال یونانی با این سامانه همکاری داشته و آثار برتر خود را در قالب کتاب صوتی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

روایت کتاب‌های صوتی در سامانه صدای کتاب توسط شخصیت‌های برجسته و سرشناس یونانی از جمله بازیگران، مجریان و هنرمندان صورت می‌گیرد، به گونه ای که بیش از ۱۸۵ هنرمند شناخته شده یونانی با این سامانه همکاری دارند.

کد خبر 1759275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha