توجه به شور و نشاط امام رضایی همراه با ترویج فرهنگ رضوی در دهه کرامت

انجم‌شعاع سیاست‌های کلی برنامه‌های دهه کرامت را ایجاد شور و نشاط توأم با ترویج فرهنگ رضوی خواند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حسین انجم‌شعاع، چهارشنبه(۲۹ فروردین) در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی جشن‌های دهه کرامت ابتدا با تبریک عملیات ظفرمندانه وعده صادق گفت: جمهوری اسلامی ایران با اقتدار خود طلسم ۷۵ ساله را شکست و درس فراموش‌نشدنی به رژیم اشغالگر قدس داد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: خطاب رهبری به دشمنان مبنی بر اینکه" بزنید، می‌خورید" درباره اسرائیل کاملاً تحقق یافت و اوضاع منطقه با این عملیات مقتدرانه دگرگون می‌شود به گونه‌ای که تاکنون جرات پاسخ را نداشتند.
وی با تاکید بر اینکه باید این مسئله را قدر دانست؛ خاطرنشان کرد: از این پس اسرائیل هر حرکتی بکند با عملیات وسیع تر و پاسخ محکم‌تری مواجه می‌شود و این سقوط او را شدت می دهد که ان شاءالله به زودی شاهد سرنگونی این رژیم خواهیم بود.
انجم‌شعاع سپس به موضوع دهه کرامت پرداخت و بر توجه توأمان به برنامه‌های آیینی و محتوایی در این دهه تاکید و بیان کرد: باید با برنامه‌های آیینی و جشن‌ها، شور و نشاط امام رضایی ایجاد و در بخش محتوایی فرهنگ رضوی را به ویژه برای جوانان و نوجوانان معرفی کرد.
وی با اشاره به اینکه باید حضرت معصومه سلام‌الله علیها را به عنوان الگوی دختران ایرانی معرفی کرد؛ این موضوع را به ویژه در خصوص عفاف و حجاب به عنوان یکی از مسائل روز جامعه مورد تاکید قرار داد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان برخی الگوبرداری‌های غربی در مسئله حجاب را مورد اشاره قرار داد و گفت: از ایام ولادت حضرت معصومه می‌توان برای پاسخ به شبهات و ترویج عفاف و حجاب استفاده کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در همین رابطه رسالت آموزش و پرورش و دانشگاه را مورد توجه قرار داد و گفت: چنانچه این مفاهیم به دانش‌آموز و دانشجو منتقل شود جامعه ما این مشکلات را نخواهد داشت زیرا ناهنجاری‌های اجتماعی حاکی از ضعف‌های فرهنگی است.
وی با تاکید بر این موضوع که جامعه ما علوی و امام رضایی است و حتی در فرهنگ ایرانی ما هم سکولار جایگاهی ندارد؛ بر ترویج مسئله عفاف و حجاب و تحکیم خانواده در دهه کرامت تاکید کرد.
انجم‌شعاع سپس با یادآوری این مطلب که همه ایرانی‌ها به امام رضا علیه‌السلام به عنوان ولی نعمت خود ارادت دارند و معرفت مردم ما نسبت به امام رضا علیه‌السلام زیاد است؛ گفت: باید برنامه‌های محتوایی انجام داد تا جوانان ما از فرهنگ امام رضایی و علوی دور نشوند.

کد خبر 1759285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha