یک گیلانی رئیس هیات داوران بخش زبان های فارسی مسابقه بین المللی کشور قزاقستان شد

طی ابلاغی از سوی رئیس کمیته سازماندهی سومین مسابقه بین المللی آسیای ادبی ۲۰۲۴ کشور قزاقستان، حمید نظرخواه علیسرایی، پژوهشگر فرهنگ عامه و روزنامه نگار ایرانی به عنوان عضو و رئیس هیات داوران بخش زبان های فارسی و گیلکی در ایران انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، طی ابلاغی از سوی رئیس کمیته سازماندهی سومین مسابقه بین المللی آسیای ادبی ۲۰۲۴ کشور قزاقستان بخیت رستم اف، حمید نظرخواه علیسرایی _شاعر، نویسنده، پژوهشگر فرهنگ عامه و روزنامه نگار ایرانی به عنوان عضو و رئیس هیات داوران بخش زبان های فارسی و گیلکی در ایران انتخاب شد.

در متن ابلاغ نظرخواه علیسرایی آمده است:

با آگاهی از مهارت‌های حرفه‌ای، شایستگی، صداقت و درستی شما، این افتخار را داریم که به عنوان عضو و رئیس هیئت داوران بخش زبان های فارسی و گیلکی در مسابقه بین‌المللی ادبی «آسیای ادبی - ۲۰۲۴»  که به مناسبت ( ۱۱۵۵ سالگرد فارابی اختصاص دارد و دوستی مردم ۲۰۲۵ ) منصوب می شوید.

با احترام؛ رئیس کمیته سازماندهی سومین مسابقه بین المللی آسیای ادبی ۲۰۲۴ بخیت رستم اف

شایان ذکر است؛ با پیشنهاد نظرخواه علیسرایی در دومین مسابقه بین‌المللی آسیای ادبی ۲۰۲۳ بخش زبان فارسی به آن مسابقه افزوده شد و اینبار نیز به پیشنهاد این شاعر و داستان نویس گیلک و جهت ارج نهادن به زبان و هویت فرهنگ گیلکان و شناساندن فرهنگ گیلان به سایر جوامع بین المللی، بخش زبان گیلکی نیز به این مسابقه بین‌المللی آسیای ادبی ۲۰۲۴ اضافه گردید.

کد خبر 1759303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha