بیجار شهر شهدا و مردمان ولایتمدار است

سردار پورجمشیدیان گفت: مردم بیجار مردمانی شجاع هستند که همواره در راه پاسداری از انقلاب حضور دارند و این تعداد از شهدا نشان از ولایتمداری مردم این دیار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، سردار پورجمشیدیان فرمانده قرارگاه سید الشهدا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره شهدای مدافع حرم با محوریت شهید سردار امان الهی که در مسجد حضرت ولیعصر برگزار شد اظهار کرد:این یادواره شهدا برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم با محوریت شهید سردار امان الهی برگزار شده و از مظلومیت این شید همین بس که مردم شهر خودش هم از کار های بزرگی که انجام داده است بی خبر بوده اند .

وی بیان کرد: مجاهدت بزرگ این شهدا نشان می دهد در بیجار از قبل انقلاب و بعد انقلاب ما در منطقه کردستان و شمال‌غرب ایران و هم در دفاع از حرم و مبارزه با رژیم صهیونیستی داریم و در راه پاسداری از انقلاب جان خود را فدا می کنند.

سردار پور جمشیدیان اضافه کرد: مردم بیجار مردمانی شجاع هستند که همواره در راه پاسداری از انقلاب حضور دارند و این تعداد از شهدا نشان از ولایتمداری مردم این دیار دارد و در این شهرستان شهدای بسیار از جمله شهدای دانش آموزی وجود دارد که در راه انقلاب جان خود را فدا کردند.

وی ادامه داد: ما باید قدردان این شهدا باشیم که گم نام در سوریه لبنان و عراق جانفشانی کردند و بقیه این شهدا و شهید امان الهی مردان بزرگی هستند که برای پاسداری از انقلاب اسلامی به نبرد حق بر علیه باطل رفتند.

فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا ادامه داد:پاسداری از انقلاب اسلامی و ارزش های ان یک امر مهم و همت مضاعفی است که باید به آن توجه شد و پاسداری از انقلاب اسلامی و نگهداری از انقلاب اسلامی وابسته به یک زمان خاص نیست.

وی اعلام کرد: شهدا در راه پاسداری از انقلاب و ادای تکلیف الهی پس از انقلاب نیز دست از مجاهدت بر نداشتند و در راه نبرد حق بر علیه باطل جان خود را فدا کردند.

فرمانده قرارگاه سید الشهدا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: اولین فرماندهان و قهرمانان که به مناطق نام امن کردستان رفتند و امنیت ایجاد کردند از مردم کردستان بودند و انها برای اولین  بار امید و امنیت را در این منطقه ایجاد کردند.

 سردار پورجمشیدیان ابراز داشت: با حضور این بزرگ مردان اشرار نابود شدند  و در جبهه جنگ با رژیم بعثی به جنگ پرداختند و ثمره این هشت سال جهاد پیروزی انقلاب اسلامی بود و یک افتخار برای مردم ایران اسلامی است.

وی به خدمات ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعد از انقلاب نیز اشاره کرد و بیان داشت:بعد انقلاب اسلامی  سپاه پاسداران در عرصه سازندگی و ایجاد امنیت تلاش زیادی کردند و امروز ما در نا امن ترین منطقه دنیا امن ترین کشورهستیم و این به برکت شهدا و ایثار گران است.

وی گفت:امروز امنیت قابل قبولی داریم و بخشی از این امنیت توسط مردم و بسیجیان و پیشمرگان کرد صورت گرفته و ما امروز افتخار به وجود این افراد می کنیم .

پورجمشیدیان عنوان کرد: شاهد بودیم که دشمن در جبهه نفوذ در سوریه و عراق و نیرو های تکفیری داعش ایجاد کردند  واین مردان بزرگ بودند که انها را نابود کردند و در رکاب سرباز انقلاب حاج قاسم سلیمانی در حرم حضرت زینب و رقیه و امام حسین و ... خدمت کردند و امنیت را به ارمغان آوردند.

کد خبر 1759336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha