ایران تنها کشور اسلامی که تجاوز اسرائیل را با اقتدار پاسخ داد

آیت الله احمد شیخ بهایی گفت: ایران اسلامی پس از عملیات وعده صادق در جهان اسلام به عنوان تنها کشوری شناخته شده که تجاوز اسرائیل را با اقتدار پاسخ داده است و این مهم در بالا بردن روحیه جهان اسلام و مسلمین بسیار موثر بوده است.

آیت الله شیخ بهایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: پس از حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق که در واقع حمله مستقیم به خاک جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شد، نیروهای نظامی ما برای تنبیه متجاوز اقدام کردند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری افزود: مقام معظم رهبری در سخنان خود بر این مسئله تاکید فرمودند که فرزندان دلاور ما رژیم صهیونیستی را از این کار خود پشیمان خواهند کرد.

 وی بیان کرد: هم تجاوز به سرزمین جمهوری اسلامی و هم به شهادت رساندن مستشاران نظامی جمهوری اسلامی که به دعوت دولت سوریه در آنجا حضور داشتند هر دو ایجاب می‌کرد که با شدیدترین برخورد ممکن متجاوز سرکش مجازات شود به صورتی که جرأت تکرار و تعدی بیشتر را پیدا نکند بنابراین این عملیات با نام عملیات وعده صادق انجام شد.

آیت الله شیخ بهایی ابراز کرد: معمولاً پاسخ دهی رژیم صهیونیستی فوری است اما با  گذشت بیش از ۴ روز از عملیات غرورآفرین وعده صادق، این رژیم امکان و جرات هیچگونه عکس‌العملی را پیدا نکرده است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: عملیات وعده صادق نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی از قدرت بازدارندگی بالایی برخوردار بوده است و رژیم صهیونیستی و حامیان مستکبرش هنوز در گیجی این ضربه نابود کننده به سر می‌برند.

وی اظهار کرد: حداقل نتیجه عملیات وعده صادق این است که از این به بعد رژیم هتاک و جسور صهیونیستی که همه قوانین بین‌المللی را به راحتی زیر پا می‌گذارد برای هرگونه اقدام بر علیه جمهوری اسلامی مجبور به مطالعه، سبک و سنگین کردن همه جوانب کار خود خواهد شد.

آیت الله شیخ بهایی عنوان کرد: جمهوری اسلامی اعلام کرده که در صورت هرگونه اقدامی از سوی رژیم صهیونسیتی بر علیه کشور ما، قطعا این رژیم جعلی با پاسخ سهمگین، فوری و ده‌ها برابر شدیدتر از عملیات وعده صادق و بدون مهلت روبرو خواهد شد.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: به گفته بسیاری از کارشناسان عالم، جایگاه جمهوری اسلامی پس از عملیات وعده صادق بسیار ترقی کرده است.

وی اضافه کرد: ایران اسلامی پس از عملیات وعده صادق در جهان اسلام به عنوان تنها کشوری شناخته شده که تجاوز اسرائیل را با اقتدار پاسخ داده است و این مهم در بالا بردن روحیه جهان اسلام و مسلمین بسیار موثر بوده است.

آیت الله شیخ بهایی تصریح کرد: پس از ۶ ماه ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی بر علیه مردم مظلوم غزه و تظاهرات گسترده در همه کشورهای جهان و بی‌عملی نهادهای بین المللی و شورای امنیت در جلوگیری از این ظلم گسترده، حال جهان در مقابل پاسخ دندان شکن جمهوری اسلامی به رژیم کودک کش صهیونیستی به وجد آمده‌اند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: پس از عملیات وعده صادق نگاه جهان به جمهوری اسلامی به عنوان یک رژیم تسلیم ناپذیر، مقتدر و در عین حال حکیم و متواضع در برابر مردم تغییر کرده است.

 وی گفت: عملیات غرور آفرین وعده صادق یک موفقیت بزرگ در سطح افکار عمومی جهان است البته بسیاری از نظام‌های مستقل جهان از این حرکت دلاورانه و حکیمانه جمهوری اسلامی حمایت کردند.

کد خبر 1759339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha