نابودی رژیم غاصب صهیونیستی، هدف جبهه مقاومت است

به گفته حجت الاسلام زاهدی پور ، سرزمین‌های تحت اشغال رژیم صهیونیستی، بزرگترین پایگاه نظامی آمریکا در منطقه محسوب می‌شود و این پایگاه بعد از قریب به هشت دهه در معرض حملات پهپادی و موشکی افتخارآفرین فرزندان عزیز ایران اسلامی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام زاهدی پور، امام جمعه خرمدره در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: ۱۷۰ پهپاد و ۱۲۰ موشک؛ فارغ از هر چیز دیگر نشان از قدرت بالای پرتاب هم‌زمان چندین موشک است که کشورمان را در رده کشورهای بسیار پیشرفته موشکی قرار می‌دهد.


وی با یادآوری اینکه این توانمندی زمانی روشن‌تر می‌شود که ایران از نسل‌های جدید موشکی خود استفاده نکرده است، گفت:این فقط نمایش قدرت بود نه اِعمال قدرت. همین که هیمنه و ابهت ایران به جهانیان نشان داده شود و از طرفی هیمنه پوشالی جبهه استکبار خاک مالیده شود، دستاورد کمی نبود. 


وی با بیان اینکه برد عملیاتی ایران با ۱۸۰۰ کیلومتر در برابر برد ۳۷۰ کیلومتری رژیم جعلی، بسیار گسترده‌تر بود، گفت: حداقل فاصله ایران با فلسطین اشغالی؛ ۱۱۰۰ کیلومتر است که بخشی از موشک‌ها از عمق ۷۰۰ کیلومتری پرتاب شدند. 


امام جمعه خرمدره اضافه کرد: حملات موشکی ایران از سه لایه دفاعی رژیم جعلی با مشارکت حداقل پنج کشور عبور کرده و به اهداف رسیده‌است که باز هم نشان از برتری مطلق در این زمینه مشهود است. مشارکت پنج الی شش کشور در عملیات پدافندی برابر عملیات وعده صادق، نشان از عظمت این عملیات و موفقیت ان داشت.


حجت الاسلام زاهدی پور گفت: انزجار جهانی علیه رژیم به دلیل جنایات جنگی فراوان و بحران برآمده از حمله موشکی و پهپادی ایران که اتفاقاً بانی اصلی آن هم خود رژیم بوده که غلطی کرد و البته سیلی کمرشکن را دید. 


وی گفت: رژیم جعلی می‌داند که اگر این سیلی تبدیل به انتقام شود، دیگر چیزی از موجودیت آن در روی زمین باقی نخواهد ماند. البته هدف اصلی محور مقاومت چیزی جز نابودی این رژیم نیست و این آرمان ان شاء الله به زودی محقق خواهد شد. به ویژه آن که امروز شاهد گرفتاری ناتو در باتلاق اوکراین هم هستیم. 


به گفته امام جمعه خرمدره، سرزمین‌های تحت اشغال رژیم صهیونیستی، بزرگترین پایگاه نظامی آمریکا در منطقه محسوب می‌شود و این پایگاه بعد از قریب به هشت دهه در معرض حملات پهپادی و موشکی افتخارآفرین فرزندان عزیز ایران اسلامی قرار گرفت.


حجت الاسلام زاهدی پور، همچنانکه توصیه اربابان رژیم جعلی به نتانیاهو مبنی بر خویشتنداری در برابر عملیات وعده صادق، نشان از موفقیت عملیات گوشمالی دشمن صهیونیستی بود. 


وی با اشاره به اینکه امروز رژیم جعلی و اربابانش می دانند که دوران صبر استراتژیک به دوران گوشمالی تبدیل شده است، گفت: این عملیات، تمامی معادلات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را به نفع ایران اسلامی تغییر داد و موجب تقویت محور مقاومت در منطقه و امیدواری مظلومان فلسطینی است.


امام جمعه خرمدره با اشاره به برخورد با کشف‌حجاب و تشکر از اجرای طرح نور فراجا، گفت: زیست عفیفانه هم حق و هم تکلیف مردم و مسئولان است. کشف حجاب در ایران؛ نه یک فرایند اجتماعی که بلکه یک پروژه سیاسی و استعماری است که از زمان رضاخان شروع شده و تمامیت سرزمینی و فرهنگی کشور را نشانه گرفته است. برخورد با پروژه کشف حجاب، یک وظیفه دینی و ملی بوده و کوتاهی در برابر آن خیانت است. 


وی با یادآوری اینکه حمایت از طرح نور فراجا وظیفه ملی و دینی است. ملی است؛ گفت: کشف حجاب؛ حرام سیاسی دینی است؛ چون کشف حجاب حرام دینی است. طرح نور؛ مبارزه با پروژه کشف حجاب اجباری است؛ این که گفته می‌شود، مردم خودشان رعایت می‌کنند؛ درست است؛ پلیس هم با اکثریت مردم کاری ندارد؛ کنترل روی کسانی اعمال می‌شود که آگاهانه یا ناآگاهانه به دنبال اجرای پروژه کشف حجاب رضاخانی هستند. و می‌بینیم که بعضی‌ها خیابان را با اتاق خواب اشتباه گرفته‌اند و بعضاً نیمه عریان در خیابان حضور پیدا می‌کنند. 


وی با بیان اینکه مداومت؛ شجاعت و مقاومت و صبوری پلیس شرط اصلی موفقیت پلیس در اجرای طرح نور است، اظهار کرد: برخورد نوسانی و فصلی با آسیب‌ها و انحرافات اجتماعی، موجب افزایش ناهنجاری‌ها خواهد شد.

کد خبر 1759469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha