وعده صادق، قدرت نرم وسخت ایران نشان داد

حجت الاسلام کرامتی با بیان اینکه عملیات وعده صادق قدرت نرم و سخت ایران را نشان دنیا داد، هماهنگی و پیوند دیپلماسی و میدان را ستود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، حجت الاسلام محمد تقی کرامتی در خطبه های نماز جمعه این هفته گلپایگان، ماه شوال را ماه شکرانه بندگی خدا و غزوات پیامبر توصیف کرد و گفت: مهم ترین جنگ های پیامبر در ماه شوال و در مقابل قوم یهود رغم خورد و پیامبر در جنگ ها در کلام امیرالمؤمنین علی(ع) همواره پناه رزمندگان بود و این درحالی است که برخی تلاش می کنند پیامبر را یک بعدی نشان دهند.


امام جمعه گلپایگان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نهادی انقلابی و برآمده از مردم و ریشه در آرمان های انقلاب اسلامی که در برابر انواع فتنه ها ایستاده است، بیان کرد و افزود: بزرگترین افتخار امروز ملت ایران توسط سپاه برای تنبیه متجاوز اسرائیل  رخ داد و امروز دنیا متوجه قدرت سخت و نرم جمهوری اسلامی شد و دوست و دشمن را به تحسین وادار کرد.


وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق را بیشتر عرضه نمایش و نه اعمال قدرت ذکر کرد و ادامه داد: جمهوری اسلامی با منطق قوی و دیپلماسی خود ، دنیای غرب را ناکام گذاشت و تلاش های کشورهای غربی برای انصراف از عملیات وعده صادق، با قاطعیت و با صدایی رسا رد شد و ایران اعمال قدرت کرد.


حجت الاسلام کرامتی با اشاره به اینکه پدافند سه مرحله ای رژیم صهیونیستی به همراه قدرت‌های غربی در برابر عملیات ایران، ناکام ماند، بیان کرد: دیپلماسی هماهنگ و در خدمت میدان بود و جنگ دیپلماسی پیش از میدان آغاز شده بود و نتیجه این پیوند موفق، مشاهده شد.


امام جمعه گلپایگان با تبیین تفاوت دیپلماسی عزت و دیپلماسی ذلت، تاکید کرد: محکم تر ضربه وارد کردن، هنگام ضربه خوردن، دیپلماسی عزت است و امام حسین(ع) مرگ با ذلت را در روز عاشورا نفی می کند و عزت و پیروزی در مواجهه با دشمن و ضربه زدن به آنها است./

کد خبر 1759516

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha