مرزنشینان آستارایی در حمایت از عملیات «وعده صادق» راهپیمایی کردند

مرزنشینان آستارایی پس از برپایی نماز جمعه، در حمایت از عملیات مقتدرانه «وعده صادق» و شکست هیمنه پوشالی رژیم فاسد و جعلی صهیونیستی راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، مردم مرزنشین و همیشه در صحنه شهرستان آستارا همگام با ملت سرافراز و قهرمان ایران اسلامی و پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از عملیات مقتدرانه «وعده صادق» و شکست هیمنه پوشالی رژیم فاسد و جعلی صهیونیستی راهپیمایی کردند.

در این راهپیمایی که از چهار راه مصلای نماز جمعه تا چهار راه حکیم نظامی این شهر برگزار شد، شرکت کنندگان با محکوم کردن جنایت‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی، از نیروهای مسلح کشورمان به ویژه سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام عملیات غرورآفرین «وعده صادق» تقدیر و تشکر کردند.

مردم انقلابی و ولایتمدار بندر آستارا در این راهپیمایی در حالی که پرچم‌ مقدس کشورمان و پرچم‌های فلسطین و حزب‌الله لبنان را در دست داشتتند با شعارهای کوبنده «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، «رهبر مقتدر تشکر تشکر»، «سپاهی قهرمان تشکر تشکر»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» حمایت قاطع خود از این اقدام شجاعانه و مقتدرانه دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نشان داده و به جبهه استکبار جهانی و سردمداران آنان اعلام کردند حمایت آنان از ملت‌های مظلوم به ویژه مردم مظلوم غزه تا نابودی رژیم جعلی صهیونیستی ادامه خواهد داشت و اگر کوچکترین خطایی از آنان سربزند جواب ملت و نیروهای مسلح ایران به آنان سخت‌تر از عملیات «وعده صادق» خواهد بود.

رژیم جعلی صهیونیستی ۱۳ فروردین سال جاری، با حمله به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق قوانین بین‌المللی را نقض کرد و ۷ نفر از نیروها و مستشاران جمهوری اسلامی را به شهادت رساند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در عملیات گسترده موشکی و پهپادی، ۲۶ فروردین سال جاری با موفقیت، مواضعی معین، از رژیم صهیونیستی را در سرزمین‌های اشغالی، مورد هدف قرار داد.

کد خبر 1759523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha