اخبار کوتاه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان

برگزاری یادواره شهدا، تجلیل از فعالان قرآنی و اجرای طرح یاریگران امام زمان(عج) مهمترین برنامه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان در هفته ای که گذشت، بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، به همت کانون فرهنگی هنری قمر بنی هاشم روستای والارود زنجان، جشن قرآن نوگلان و کودکان مسجد امام حسین(ع) برگزار شد.

در این جشن معنوی، از ۱۰ نفر از دختران و پسران فعال مسجدی که موفق به طی دوره‌های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم شده بودند، تجلیل شد. در این آیین، نونهالان و کودکان برای عمل به آموزه‌های قرآنی با یکدیگر هم‌پیمان شدند.

در پایان این مراسم ضمن اهداء یک جلد کلام الله مجید، کودکان و نونهالان حاضر در این جشن به عضویت سامانه بچه های مسجد درآمدند.

اخبار کوتاه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان

برگزاری یادواره شهید سید محمد حجاری در کانون تخصصی فاطمه زهرا(س) روستای دهجلال

به همت کانون تخصصی فاطمه زهرا(س) روستای خمارک، یادواره شهید سید محمد حجازی و جمعی از خانواده های شهید و ایثارگر در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای دهجلال برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام اصلانی، امام جمعه بخش سجاسرود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: اقتدار امروز ایران اسلامی را مدیون خون شهدای انقلاب و شهدای مقاومت هستیم.

اخبار کوتاه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان

به گفته وی، شهادت هنر مردان خدا است آنانی که چون حاج قاسم سلیمانی و حاج سید محمد حجازی اسطوره بوده و هستند و هرگز از یاد نمی‌روند چراکه در راستای تعالی دین اسلام مجاهدانه کوشیدند.

در پایان این مراسم از خانواده‌های شهدا در جانبازان و ایثارگران و مربیان قرآنی و مادران قرآنی تجلیل شد.

طرح «یاریگران امام زمان(عج)» در کانون شیخ اشراق مسجد فیضه زنجان برگزار شد

طرح یاریگران امام زمان(عج) به ابتکار کانون شیخ اشراق زنجان برای ۴۰ نفر از بچه های مسجدی ۹ تا ۱۸ سال با اجرای دوره های آموزشی و تربیتی با محوریت مهدویت برگزار شد.

در این طرح که روزهای جمعه به مدت چهار هفته برگزار شد، نوجوانان دختر و پسر با واژه های انتظار و مهدویت آشنا شدند و در پایان دوره نیز از حاضران با اهداء جوایزی تجلیل شد.

اخبار کوتاه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان

کد خبر 1759565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha