دوره آموزش نوین قرآن کریم بُشری به میزبانی کهنوج برگزار می شود

حجت الاسلام سید احمد حسینی گفت: دوره آموزش نوین قرآن کریم بُشری در روزهای ۲۰ و ۲۱  اردیبهشت ماه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهنوج برگزار می شود.

حجت الاسلام سید احمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: توانمندسازی و تربیت مربی یکی از برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: یکی از برنامه هایی که در این راستا دنبال می کنیم، برگزاری دوره های آموزش قرآن کریم است.

وی بیان کرد: دوره آموزش نوین قرآن کریم بُشری یکی از این دوره های آموزشی است که با حمایت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می کنیم.

حجت الاسلام حسینی ابراز کرد: این دوره آموزشی با حضور اساتید با سابقه و مجرب از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ادامه داد: با توجه به رسالتی که موسسات قرآنی در ترویج فرهنگ قرآن‌ خوانی بین آحاد مردم دارند، اجرای این دوره آموزشی به موسسه فرهنگی قرآن و عترت کریمه اهل بیت (ع) محول شده است.

وی یادآور شد: پیش از این نیز دوره آموزش نوین قرآن کریم بُشری در شهرستان های جیرفت و عنبرآباد برگزار شده و این بار به میزبانی شهرستان کهنوج برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: دوره آموزش نوین قرآن کریم بُشری مختص مربیان پرورشی مدارس و معلمان قرآنی شهرستان های جنوب کرمان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان عنوان کرد: این دوره آموزشی در روزهای ۲۰ و ۲۱  اردیبهشت ماه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهنوج برگزار می شود.

وی طرح قرآنی بُشری را یکی از روش‌ های برتر در عرصه آموزش قرآن کریم برشمرد و تصریح کرد: این طرح آموزشی قرآن کریم باعث گسترش فرهنگ قرآن و عترت در سطح منطقه می شود.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: برگزاری دوره های آموزش توانمندسازی مربیان قرآن کریم یکی از مصوبات شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان است که در این راستا دوره آموزش نوین قرآن کریم بُشری را برگزار می کنیم.

کد خبر 1759571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha