خراسان جنوبی کمترین کشف حجاب در سطح کشور را دارد

حجت الاسلام موحدی راد گفت: خراسان جنوبی در این راستا کمترین موارد را در سطح کشور داشته است و با قدرت همکاری خوبی با فراجا جهت اجرای طرح نور داریم تا شاهد همان موارد اندک ناهنجاری در استان نباشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام علی موحدی‌راد امروز (۱ اردیبهشت) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: یکی از افتخارات استان خراسان جنوبی، دیانت و ولایت مداری مردم است.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: مردم خراسان جنوبی، مردمانی بابصیرت هستند و در ایام اغتشاشات، کمترین مورد و مشکل را در استان داشتیم و تنها تعدادی دست به تجمع زدند که مرتفع شد و این نشان دهنده بیداری و بصیرت مردم استان است.

وی با اشاره به بحث آسیب های اجتماعی و کشف حجاب گفت: خراسان جنوبی در این راستا کمترین موارد را در سطح کشور داشته است و برای برخورد با همان تعداد کم برنامه های مختلفی را اجرا کردیم و موضوع کنترل شد.

حجت الاسلام موحدی راد در پایان عنوان کرد: دادستانی استان با قدرت همکاری خوبی با فراجا جهت اجرای طرح نور دارد تا شاهد همان موارد اندک ناهنجاری در استان نباشیم.

کد خبر 1759625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha