شکرانه «وعده صادق» در کانون فرهنگی هنری حضرت قاسم (ع)

سیاه کمری گفت: به شکرانه «وعده صادق» سفره حضرت ابوالفضل(ع)  با همکاری گروه جهادی شهید محمدابراهیم همت درکانون حضرت قاسم (ع) در کرمانشاه برپا شده است.

پروانه سیاه کمری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره به فعالیت جوانان در کانون حضرت قاسم در کرمانشاه، گفت:کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فعالیت مهمی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ مذهبی، ایرانی و اسلامی انجام می‌دهند همچنین این کانون ها در طول ایام سال و مناسبت های مختلف برنامه های ویژه و متنوعی برای همه اقشار بخصوص جوانان در مساجد برگزار می کنند.

مدیرکانون حضرت قاسم (ع) در کرمانشاه افزود:کانون‌های مساجد می‌توانند با برنامه ریزی اردو های علمی، زیارتی و سیاحتی زمینه های جذب بیشتر را فراهم و در فعالیت‌های اردویی بسیاری از مباحث را می‌توان برای نوجوانان و جوانان مطرح کرد.

شکرانه «وعده صادق» در کانون فرهنگی هنری حضرت قاسم (ع)

وی خاطر نشان کرد: برپایی حلقه صالحین  شهید غلامرضا سیاهکمری، برگزاری محفل انس با قرآن، بحث سیاسی روز عملیات (وعده صادق)، برگزاری نشست بصیرتی  روشنگری  با موضوع تبیین دستاوردهای عملیات وعده صادق ، برگزاری دعای توسل، زیارت عاشورا،   سفره حضرت ابوالفضل  به مناسبت  شکرانه "وعده صادق" با همکاری گروه جهادی شهید محمدابراهیم همت، برگزاری مراسم ختم انعام و تفسیر انعام‌ و برپایی سفره لااله الا الله و ختم لااله الا الله  در کانون حضرت قاسم (ع) و مسجدالرضا محله چقامیرزا فازیک‌ نمونه از برنامه های این کانون است.

شکرانه «وعده صادق» در کانون فرهنگی هنری حضرت قاسم (ع)

سیاه کمری تصریح کرد: تدریس ریاضی به روش عروسکی و نقاشی پایه پنجم و ششم، تدریس قرآن به بیسوادان  و کم سوادان‌  و تذکر لسانی و امر به معروف و نهی از منکر در محله نوبهار از دیگر برنامه های شاخص این کانون در طول سال گذشته بوده است.

مدیر کانون حضرت قاسم (ع) در کرمانشاه اظهار کرد:مساجد محور فعالیت های فرهنگی و دینی هستند و باید کانون های مساجد نیز در تقویت ارتباط فرهنگ دینی و مذهبی و جذب بیشتر جوانان و نوجوانان به این فعالیت ها تلاش کنند.

شکرانه «وعده صادق» در کانون فرهنگی هنری حضرت قاسم (ع)

وی در پایان گفت: مسجد یکی از بهترین و امن‌ترین پایگاه‌ها برای فعالیت فرهنگی است که خانواده‌ها با اطمینان می‌توانند فرزندان خود را برای یادگیری و آموزش بفرستند.
 

کد خبر 1759797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha