خوابگاه متاهلی با هدف تحکیم بنیان خانواده مورد توجه قرار گیرد

آیت الله دری نجف آبادی گفت: خوابگاه متاهلی برای دانشجویان متاهل با هدف تحکیم بنیان خانواده مورد توجه ویژه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی امروز دوشنبه (3 اردیبهشت) در دیدار با دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اراک، با تاکید بر ضرورت حل مشکلات دانشجویان گفت: تامین فضای مناسب و کم شدن دغدغه دانشجویان باید در اولویت قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با بیان اینکه لازم است دولت باید ردیف اعتباری مناسب، حل مشکلات دانشجویان را در دستور کار قرار دهد و از دغدغه دانشجویان بکاهد، افزود: اکنون فرصت برای ساخت خوابگاه در اسرع وقت فراهم نیست، بنابراین باید ساختمانی را اجاره و در اختیار دانشجویان قرار داد.

وی به اهمیت تحکیم بنیان خانواده، آرامش خاطر دانشجویان متاهل و تحصیل آسان این افراد اشاره کرد و ادامه داد: توجه به بنیان خانواده امری ضروری است و در این راستاخوابگاه دانشجویان متاهل مورد توجه قرار گیرد.

این مقام ارشد استان مرکزی در ادامه به اهمیت تعلیم و تربیت و علم آموزشی اشاره کرد و گفت: تعلیم و تربیت در همه ادیان به ویژه دین مبین اسلام از جایگاه والایی برخوردار است تا جایی که اسلام برای دانش و معرفت جایگاه ویژه در نظر گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک اظهار داشت: قرآن، کتاب معرفت و حکمت است تا راه تزکیه را به پیروان خود نشان دهد و همگان می توانند با تمسک و تدبر در قرآن در مسیر علم و دانش گام بردارند.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه بزرگترین خدمت در جمهوری اسلامی، تعلیم و تربیت است، اظهار داشت: اگر در تعلیم و تربیت، موفق باشیم می توانیم اهداف مهم و بزرگ را محقق کنیم و به مدارج بالا دست یابیم.

کد خبر 1759953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha