بانوان مسجدی قرائت حدیث شریف کسا را به روح امام راحل هدیه کردند

محبی گفت: بانوان مسجدی به شکرانه پیروزی مسلمانان علیه اسرائیل غاصب با برگزاری مراسم ختم صلوات وحدیث شریف کسا در گلزار شهدای کرمانشاه ثواب این قرائت را به روح امام راحل وشهدا هدیه کردند.

گلنار محبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت کانون پیروان حضرت مهدی (عج)   در کرمانشاه در تمامی ایام سال، گفت:از صدر اسلام تاکنون، مساجد پایگاه هایی اثرگذار و استراتژیک بوده اند. باید از این پایگاه های موثر به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

مدیر کانون پیروان حضرت مهدی (عج) کرناچی در کرمانشاه افزود: کانون‌های مساجد جزئی از مسجد هستند و باید این پیوند کماکان مستحکم باقی بماند و با این پیوند بتوانیم ولایتمداری را در جامعه گسترش دهیم.

وی خاطر نشان کرد: کانون های مساجد ایجاد بصیرت عمومی در جامعه پیشگام باشند و زمانی که جبهه حق و باطل را بشناسیم یعنی هم ولایت و محبت نسبت به ائمه معصومین و هم برائت از دشمنان اهل‌بیت علیم السلام، این بصیرت نیز ایجاد می‌شود.

بانوان مسجدی قرائت حدیث شریف کسا را به روح امام راحل هدیه کردند

محبی با اشاره به برنامه های این کانون در طول سال، خاطر نشان کرد:برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری آموزش قرآن و احکام، برگزاری مراسمات مذهبی از اعیاد تا سوگواری ها، برگزاری نماز جماعت، برپایی مسابقات قرآنی، فرهنگی و هنری، برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری سه شنبه های تکریم، غبار روبی مزار شهدا، برپایی جشن تکلیف وشرکت در راهپیمایی ها از شاخص ترین برنامه های این کانون است.

بانوان مسجدی قرائت حدیث شریف کسا را به روح امام راحل هدیه کردند

مدیر کانون فرهنگی هنری پیروان حضرت مهدی (عج) کرناچی در کرمانشاه اظهار کرد:برگزاری مراسم ختم صلوات در چهار شنبه هرهفته، سه شنبه شب های هر هفته مراسم هیأت روضه العباس (ع)   درمسجد، برگزاری برنامه سرگرمی وآموزشی  برای بچه ها، چهار شنبه های اول هر ماه ویزیت رایگان توسط پزشک معالج، شنبه ها وپنج شنبه های هر هفته حضور مددکار کمیته امداد برای پاسخ گویی به مشکلات افراد تحت پوشش کمیته از دیگر برنامه های این کانون است.

وی در پایان گفت:مسجد استوارترین و مقدس ترین پایگاه مردمی مسلمانان و محکم‌ترین دژ در برابر امواج پرتلاطم فتنه ها است.

بانوان مسجدی قرائت حدیث شریف کسا را به روح امام راحل هدیه کردند

کد خبر 1759959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha