وضعیت امکانات مناطق کم‌برخوردار اهواز بسیار اسف‌بار است

آیت‌الله حیدری، گفت: وضعیت امکانات مناطق کم‌برخوردار اهواز بسیار اسفبار است و باید با فکری اساسی و همتی استوار، به آبادانی این مناطق پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، آیت‌الله محسن حیدری در دیدار با شهردار اهواز و قائم مقام، معاونین فرهنگی و شهرداران مناطق هشت گانه، به مشکلات مناطق حاشیه‌نشین اهواز پرداخت و اظهار کرد: تبعیض در مسئله فضای سبز و آسفالت مناطق مرکزی و مناطق کم‌برخوردار شهرستان اهواز، بسیار ناروا است و باید نگاه ویژه‌ای به این مناطق کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، افزود: برای رفع نواقص مناطق حاشیه شهرستان اهواز باید بودجه مناسبی اختصاص یابد و مشکلات به صورت اصولی رفع شوند.

وی تصریح کرد: وضعیت امکانات مناطق کم‌برخوردار اهواز بسیار اسفبار است و هنگام حضور در آن مناطق و مواجهه با ساکنین، به غیر از عرض شرمندگی، سخنی برای گفتن باقی نمی‌ماند.

آیت‌الله حیدری، عنوان کرد: مناطق حاشیه‌نشین اهواز از نظر عدم پیشرفت و نقص در امکانات به حدی حفره دارند که هر کاری تا به حال برای آنها انجام شده، دیده نمی‌شود و باید با فکری اساسی و همتی استوار، به آبادانی این مناطق پرداخت.

وی در پایان بر لزوم تسریع در راه‌اندازی پروژه قطار شهری تأکید کرد.

کد خبر 1759999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha