تدابیر لازم در جهت افزایش نرخ زاد و ولد به کار گرفته شود

آیت الله دری نجف آبادی گفت: تدابیر لازم در جهت افزایش نرخ زاد و ولد به کار گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در نشست با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی اراک، ضمن گرامیداشت هفته سلامت، گفت: زحمات و تلاش های کارکنان حوزه سلامت در استان مرکزی قابل تقدیر است.


 وی با اشاره به اینکه در سال های گذشته دغدغه های بسیاری در زمینه بهداشت و درمان استان داشتیم، افزود: با تلاش های انجام شده در حال حاضر تا حد زیادی دغدغه های حوزه سلامت مرتفع شده و کارها سامان گرفته است. 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک امنیت و سلامت را دو مقوله بسیار مهم دانست و بیان کرد:خوشبختانه اقدامات خوبی در جهت رفع مسائل این دو حوزه انجام شده و لازم است تا اقدامات و تدابیر بیشتری نیز به کار گرفته شود.


این مقام مسئول در ادامه به پروژه بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اراک اشاره کرد و گفت: این بیمارستان با همت والای مسئولین و کارکنان دانشگاه با کیفیت بسیار بالایی درصدد اتمام است و به زودی به مدار خدمت رسانی وارد خواهد شد.

آیت الله دری نجف آبادی همچنین به پروژه بیمارستان آیت اله خوانساری نیز اشاره کرد و گفت: این بیمارستان باید با برقراری ارتباطات بین المللی با سایر بیمارستان های تشخیص و درمان سرطان در دنیا، به نقطه قوتی در حوزه سلامت استان تبدیل شود.

این مقام مسئول همچنین به اهمیت جوانی جمعیت و فرزند آوری در استان اشاره کرد و ادامه داد: باید تدابیر لازم در جهت افزایش نرخ زاد و ولد به کار گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک همچنین با اشاره به اینکه در بحث تغذیه و غذا و دارو نیز باید نظارت ها قوی تر و سختگیری های بیشتری اعمال شود، بیان کرد: دولت و مسئولین در برابر سلامت و جان مردم نباید از هیچ کوششی دریغ نمایند و باید در زمینه استعداد یابی و نخبه پروری توجه علمی داشته و بر روی آن کار اساسی شود.

کد خبر 1760148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha