رقابت ۱۶ تیم در جشنواره استانی طرح های تربیتی دانش آموزی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: ۱۶ تیم در جشنواره استانی طرح های تربیتی دانش آموزی به رقابت با یکدیگر پرداختند.

ابوالقاسم اکبری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: در این جشنواره ۱۲ تیم خواهر و چهار تیم برادر در سه طرح تربیتی (شهید عزیز اللهی، طرح شهید محمدی و طرح شهید فهمیده) به رقابت پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره تربیتی برای اولین بار است که به صورت شهرستانی و استانی و کشوری برگزار می شود که در این جشنواره ۱۴۵ گروه با حضور ۳۵۰ نفر از سرگروه های طرح های تربیتی به رقابت پرداختند.

اکبری، هدف از برگزاری جشنواره طرح‌های تربیتی را ایجاد شور و نشاط در بین سرگروه‌های طرح‌های تربیتی و تقویت شبکه تربیتی بسیج دانش آموزی دانست.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی بیان کرد: در این جشنواره به نمایندگی از استان یک گروه از خواهران و یک گروه از برادران به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

اکبری اضافه کرد: از مزیت‌های این جشنواره علاوه بر جوایز سرگروه ها از مدارسی که طرح و ایده تربیتی داده بودند، حمایت شد.

به گفته وی در این جشنواره تیم های اول تا سوم برادران و خواهران با حضور مسئولین استانی تقدیر شدند که در جشنواره استانی، تیم شهید عزیزاللهی دبستان نسترن از آشخانه به سرگروهی مریم گوهری و تیم شهید بهنام محمدی از مدرسه ولیعصر(عج) آشخانه به سرگروهی علی جهانی به عنوان نمایندگان استانی به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

مرحله کشوری نیز ۲۰ الی ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تهران برگزار می شود.

کد خبر 1760160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha