وعده صادق، میخی بر تابوت اسرائیل/ جهان اسلام در مسیر بازیابی عظمت خود قرار گرفته است

سردار سلیمانی با بیان اینکه جهان اسلام در مسیر بازیابی عظمت خود قرار گرفته است، گفت: تمدن اسلامی شکل خواهد گرفت، تمدنی که برخلاف تمدن غرب به همه دنیا خدمت خواهد کرد و آرایش جدید جهان اسلام را باید غرب باور کند و آمریکا دست از جنایت های خود بردارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سردار غلامرضا سلیمانی امروز پنج شنبه (۵ اردیبهشت) در مراسم بزرگداشت حادثه پنجم اردیبهشت در مسجد شکر صحرای طبس اظهار داشت: ده ها هزار نفر از کودکان و زنان امروز در غزه به شهادت می رسند و برای بشر غیرقابل قبول است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور به واقعه پنجم اردیبهشت اشاره کرد و گفت: یک رویداد بزرگ بود و در این رویداد، پیام های بسیاری باعظمتی نهفته است و درس های بسیاری برای ما دارد و یک وعده صادق الهی بود که از سوی خدواند متعال محقق شد.

وی درخصوص جنایات آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی عنوان کرد: آمریکای فعلی ۲۵۰ سال سابقه تاریخی دارد همان آمریکایی که اروپایی ها اشغال و تصرف کردند و بیش از ۶ میلیون نفر را کشتند تا این سرزمین را در اختیار بگیرند.

سردار سلیمانی ادامه داد: همین کار را را رژیم منحوس اسرائیل با وحشی گری و قتل عام های وحشیانه در غزه انجام می دهد و حکومتی نامشروع برپا کرده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در ادامه گفت: آمریکایی ها در سایه عصر روشنگری، دنیا را تحت سطره خود قرار می دهند و باید دنیا را بیدار کرد و این کار ملت ایران است.

وی با بیان اینکه اگر آمریکا در کنار رژیم صهیونیستی نباشد این رژیم جعلی و کودک کش ۲۴ ساعت هم دوام نمی آورد، افزود: تمام مراکز قدرت، کارخانجات، رسانه های بزرگ و تجهیزات نظامی آمریکا در دست صهیونیست ها قرار دارد.

سردار سلیمانی در ادامه عنوان کرد: باید آمریکا این شیطان بزرگ را شناخت چرا که آمریکا با هدف تسلط بر جهان شکل گرفته است و صاحب تمام ابعاد اقتصادی و سیاسی و نظامی آنان، صهیونیست ها هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با تاکید بر اینکه آمریکا، جنایتکار بزرگی است، افزود: ملت های دنیا از اقدامات آمریکا در عذاب هستند و ملت ایران خود را از دخالت های آمریکا مصون کرده است و هر حرکتی علیه ملت ایران انجام دادند باز هم ملت ایران پیروز بوده است و نمونه عینی آن حادثه طبس در پنجم اردیبهشت ۵۹ است که به آن افتخار می کنیم.

وی در ادامه گفت: این پیروزی بزرگ را خداند متعال نصیب ملت ایران کرد و شن ها این توطئه بزرگ را که می توانست ضربه سنگینی به جمهوری اسلامی باشد را خنثی کردند.

سردار سلیمانی به عملیات وعده صادق اشاره کرد و افزود: جهان اسلام بعد از این عملیات قد کشید و مورد تکریم قرار گرفت و ملت های مسلمان خود را باور کردند که می توانند در سایه مردم سالاری اسلامی از حقوق خود دفاع کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در ادامه بیان داشت: عملیات وعده صادق میخی بر تابوت صهیونیست ها بود و صهیونیست ها نه ملت و نه دولت هستند.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی سرآغازی برای تغییر هندسه و مفهوم قدرت بود، ادامه داد: انقلاب اسلامی آغاز پایان دوره اشغال گری ها و جنایت ها بود.

وی عنوان کرد: امروز جهان اسلام در مسیر بازیابی عظمت خود قرار گرفته است و تمدن اسلامی شکل خواهد گرفت، تمدنی که برخلاف تمدن غرب به همه دنیا خدمت خواهد کرد و آرایش جدید جهان اسلام را باید غرب باور کند و آمریکا دست از جنایت های خود بردارد.

کد خبر 1760233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha