راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به جشنواره سراسری بچه‌های مسجد

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم از راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به جشنواره سراسری بچه‌های مسجد خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حیدری در گفتگو با خبرگزاری شبستان در استان قم، با اشاره به برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد گفت: این جشنواره از  ۱۸ الی ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد افزود: نمایش «راز» به نویسندگی و کارگردانی نرگس اسماعیلی از مسجد چهارده معصوم  یکی از آثار راه یافته به مرحله سراسری همایش بچه‌های مسجد است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم ادامه داد:  نمایش «مرد شامی» نوشته علی‌اصغر ایمان‌زاده به کارگردانی محمدرضا جهانبخت از مسجد حضرت ابوالفضل(ع) نیز دیگر اثر منتخب از استان قم است که در مرحله سراسری همایش بچه‌های مسجد حضور می یابند.

حیدری ادامه داد: ۱۴ اثر در مرحله سراسری همایش بچه‌های مسجد از میان ۱۸۰ اثر متقاضی حضور در همایش و پس از بازبینی توسط داوران انتخاب شده‌اند.

بهره‌مندی از ظرفیت‌های گسترده‌ فضای فرهنگی و هنری مساجد و گروه‌های مذهبی در راستای پرورش استعدادهای هنری جوانان انقلابی و ترویج فرهنگ دینی با زبان هنرهای نمایشی از جمله اهداف این جشنواره است.

کد خبر 1760248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha