دهه کرامت فرصت مناسبی برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه است

رفیعی با اشاره به اینکه برنامه های دهه کرامت در راستای اهداف پیش بینی شده اجرا شود، گفت: ایجاد نشاط نیاز جامعه امروز است وچنین مناسبت‌هایی فرصت مغتنمی برای ایجاد شور و نشاط در جامعه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان امروز در جلسه ستاد دهه کرامت با اشاره به اینکه برنامه های دهه کرامت در راستای اهداف پیش بینی شده اجرا شود، گفت: ایجاد نشاط نیاز جامعه امروز است وچنین مناسبت‌هایی فرصت مغتنمی برای ایجاد شور و نشاط در جامعه خواهد بود.

وی با یادآوری اینکه ارتباط بین دهه کرامت با مسائل روز جامعه در برنامه های این دهه مورد تاکید باشد، گفت: مباحث مرتبط با ولایت و موضوعات تبیینی موجب تقویت مبانی دینی و اعتقادی جامعه می شود.

به گفته رفیعی، فضاسازی گسترده شهری در این ایام به نشاط اجتماعی در جامعه کمک می کند از اینرو در تمام شهرها و روستاها فضاسازی به صورت جدی انجام شود. همچنین اقدامات فرهنگی و رسانه ای و تولید محتوا در فصای مجازی به صورت گسترده در دستور کار باشد.

شهردار زنجان نیز در سخنانی با اشاره به اینکه می توان از ظرفیت دهه کرامت برای افزایش شور و نشاط جامعه استفاده کرد، گفت: شهرداری زنجان با همکاری شورای شهر امادگی خود را برای اجرای برنامه‌های گسترده در سطح شهر زنجان اعلام می کند.

علیرضا فیروزفر به اجرای برنامه زائر اولی ها از بین کودکان بیماری خاص و بدسرپرست اشاره کرد و گفت: و آزادسازی  زندانیان، کاشت درخت، نامگذاری نقطه ای از شهر به عنوان گذر کرامت با نام حضرت معصومه (س) و امام رضا(ع)، کلنگ زنی سه  پروژه شهرداری، فضاسازی و تبلیغات شهری، اجرای سرود محله ای و شهری، برگزاری برنامه محفل، استقرار مواکب در محل گذر کرامت و برپایی جشن بزرگ امام رضایی ها ویژه کودکان، از برنامه های شهرداری در دهه کرامت است.

وی به اجرای برنامه ویژه دختران محور مقاومت زنجان اشاره کرد و گفت: کمیته عملیاتی ذیل ستاد دهه کرامت در استان تشکیل شود.

کد خبر 1760273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha