نظارت بر امور، برنامه محوری و حرکت در راستای وظایف در دستور کار مدیران باشد

آیت الله دری نجف آبادی گفت: نظارت بر امور، برنامه‌محوری، حرکت در راستای وظایف و اخلاص و ایمان از اموری است که باید همواره در دستور کار مدیران قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، امروز در کلاس درس اخلاق مدیران دستگاه های اجرایی استان مرکزی، به وظایف مدیران و مسئولان اشاره کرد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند در مواجهه با حقوق بیت المال مسئولانه عمل کنند و همواره خود را پاسخگو بدانند چرا که مدیریت در حکومت اسلامی امنتی بر دستشان است و باید از آن به خوبی حفاظت و حراست کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه دفاع از حقوق عمومی در چارچوب مقررات موجب تحقق نظم، امنیت، جلب اعتماد عمومی و تقویت دلگرمی مردم به نظام اسلامی می شود، افزود: این مهم  باید مورد توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه نظارت بر امور، برنامه‌محوری، حرکت در راستای وظایف و اخلاص و ایمان از اموری است که باید همواره در دستور کار مدیران قرار داشته باشد، گفت: مدیرانی که این امور را در راس برنامه های خود قرار می دهند مدیرانی موفق و مورد احترام همگان هستند.

این مقام ارشد استان در ادامه اضافه کرد: تقوا، تهذیب نفس و پرهیز از گناه سبب سعادت و رستگاری انسان و پیروزی و موفقیت در امور می شود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به اینکه انسان باید با تزکیه نفس به کمال الهی دست یابند، اظهار داشت: تزکیه نفس به معنای پاکی و طهارت نفس از تمام رذائل اخلاقی و آراستگی بشر به فضائل اخلاقی است و خداوند متعال در آیات بسیاری به اهمیت و ضرورت آن برای رسیدن به کمال اشاره کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنانش به آثار تزکیه نفس و تطهیر آن از گناه و معصیت اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به نفس و حرکت در مسیر ارزش های دینی می‌توان به رستگاری در دنیا و آخرت رسید.

وی با تاکید بر اینکه انسان فقط باید در راستای جلب محبت و خشنودی خداوند و کسب اجر و پاداش اخروی گام بردارد، اظهار داشت: تنها رضای خداوند است که انسان را به مدارج بالا می رساند و انسان باید در این راستا عمل صالح انجام دهد.

کد خبر 1760304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha