آمادگی ۱۵ استان برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی

جلسه شورای اداری شهرستان ورامین با حضور رئیس ستاد انتخابات کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، ظهر امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت ماه)  جلسه شورای اداری شهرستان ورامین با موضوع انتخابات با حضور سید محمد تقی شاهچراغی معاون وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور، سید عباس جوهری معاون استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان تهران، مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین، ائمه جمعه، اعضای شورای تامین، معاونین فرماندار ودیگرروسای ادارات در فرمانداری  ورامین برگزار شد.

سید محمد تقی شاهچراغی معاون وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور در این جلسه گفت: وعده صادق اتفاق بی نظیری بود و هنوز زوایای این عملیات مشخص نشده است و اخیرا برخی از تحلیلگران آنها به عظمت این عملیات اعتراف میکنند و این عملیات با قدرت ایمان انجام گرفت و جامعه استکباری با همه تمهیدات پیش بینی کرده شکست سختی خورد.


معاون وزیر کشور اظهار کرد:آن چیزی که عملیات وعده صادق را عملی کرد پشتیبانی مردم بود و با همین پشتیبانی همه مشکلات را حل میکنیم.


رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به آمادگی برگزاری دور دوم در سطح کشور گفت:در مرحله دوم انتخابات در سطح کشور در ۱۵ استان و در ۲۲ حوزه انتخابیه ۹۰داوطلب برای تصاحب ۴۵ کرسی مجلس شورای اسلامی در ۲۱ اردیبهشت رقابت میکنند و در شهرستان ورامین برابر قانون انتخابات به دور دوم کشیده شد.


شاهچراغی در پایان گفت:عوامل برگزاری انتخابات در سطح کشور روی انتخاب اعضای شعب و هیات اجرایی دقت لازم را رعایت کنند که هیچ شائبه وجود نداشته باشد.

کد خبر 1760329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha