آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به دو روستای خراسان شمالی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: عملیات اجرایی آبرسانی به روستاهای زیندانلو و کالتمانلو شهرستان شیروان از فروردین ماه امسال آغاز شده است.

رضا عطایی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: احداث جاده دسترسی به محل مخزن، حفاری کانال خط انتقال و شبکه توزیع، احداث سکو جهت استقرار مخزن پیش ساخته، ریسه کردن لوله ها و اجرای خاک سرندی از جمله اقداماتی است که در راستای آّبرسانی به این روستاها  انجام شده است.

وی افزود: حمل و نصب دوباب مخزن پیش ساخته، تجهیز و راه اندازی چاه، تهیه و نصب اتصالات خط رانش سرچاه از دیگر اقدامات این شرکت جهت اجرای طرح می باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: تاکنون چهار میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برای اجرای این طرح هزینه شده که از این میزان، یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال مربوط به اعتبارات داخلی شرکت آبفا و ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال نیز مربوط به موسسه خیریه حاج اکبر ابراهیمی است.

عطایی با اشاره به همکاری خیر آبرسان افزود: در این طرح همچنین دوباب مخزن ۳۰ مترمکعبی پیش ساخته به همراه دوهزار مترمربع لوله پلی اتیلن توسط موسسه خیریه حاج اکبر ابراهیمی به مبلغ دومیلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اهداء شده است.

وی اضافه کرد: با تخصیص اعتبارات مورد نیاز حدود ۲۰۰ نفر از اهالی روستاهای مذکور، از نعمت آب شُرب پایدار بهره مند خواهند شد.

عطایی بیان کرد: اکنون ۱۳۴ روستا در این شهرستان از شبکه آب آشامیدنی برخوردارند که ۶۰ هزار نفر با ۲۱ هزار و ۵۰۰ انشعاب زیر پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی هستند.

کد خبر 1760365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha